שניאור דייטש | יום ל' תשרי ה׳תשפ״ג 25.10.2022

רה"מ האוקראיני לרב מרקוביץ': "פעילותך מסייעת ללכידות"

בעיצומה של התמודדות ומתקפות חוזרות ונשנות של מל"טים איראניים, שיגר ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל מכתב ברכה לרב יונתן מרקוביץ לרגל יום הולדתו ובו הוקרת תודה מיוחדת • "פעולתיך בימי המלחמה, מעניקה תמיכה רוחנית המסייעת ללכידות של העם האוקראיני", כתב ראש הממשלה במכתבו
רה
הרב יונתן מרקוביץ' והמכתב מראש הממשלה האוקראיני

בעיצומה של התמודדות עם הפסקות חשמל בכל רחבי אוקראינה ומתקפות חוזרות ונשנות של מל"טים איראניים, שיגר ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל מכתב ברכה לרב יונתן מרקוביץ לרגל יום הולדתו.

במכתב, אותו הוא כותב בשם ממשלת אוקראינה, מציין ראש הממשלה את בחירתו של הרב מרקוביץ להישאר לצידם של בני קהילתו גם בתקופת המלחמה ולא לנטוש את אוקראינה למרות המצב הקשה.

"הפעילות שלך בימים אלה של מלחמה, מעניקה תמיכה רוחנית המסייעת ללכידות של העם האוקראיני, שהיא ערובה לניצחון על האויב ולשמירה על אחדות העם", כתב ראש הממשלה במכתבו.

הפוליטיקאי הבכיר שומר על ידידות עמוקה עם הרב מרקוביץ, כבר שנים ארוכות. גם בערב ראש השנה, כששהה בעצרת האו"ם, טרח להתקשר לרב מרקוביץ לאחל שנה טובה ואף שיגר מכתב ברכה מיוחד לשנה החדשה לרב מרקוביץ וליהודי אוקראינה.

את מכתבו מסיים ראש ממשלת אוקראינה באיחול לבבי ש"אלוקים ימשיך לעזור לך במעשים הטובים שאתה עושה למען אזרחי אוקראינה והחברה האוקראינית כולה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.