צביקה קעניג | יום כ"ט תשרי ה׳תשפ״ג 24.10.2022

יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות בחב"ד • כל הפרטים

יהדות התורה פתחה השבוע את מטה חב"ד שימקסם את כל המאמצים בשבוע האחרון שנותר עד הבחירות בקרב קהילות אנ"ש ברחבי הארץ במטרה לרתום את אנ"ש להצביע, כהוראת הרבי, "לרשימה החרדית ביותר" - אשר בימים אלו זו רשימת יהדות התורה בבחירות
יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות בחב

יהדות התורה פתחה השבוע את מטה חב"ד שימקסם את כל המאמצים בשבוע האחרון שנותר עד הבחירות בקרב קהילות אנ"ש ברחבי הארץ במטרה לרתום את אנ"ש להצביע, כהוראת הרבי, "לרשימה החרדית ביותר" - אשר בימים אלו זו רשימת יהדות התורה בבחירות.

בחזית הקמפיין ניצב המסר המחודד: "יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין".

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מאיר פרוש, התומך והמסייע רבות כל ימות השנה למוסדות חב"ד, השלוחים וחסידי חב"ד, ואשר זוכה לתמיכה רבה מגדולי רבני ומשפיעי חב"ד מקיים בימים אלו עשרות שיחות עם הרבנים, המשפיעים וראשי המוסדות וחוזר שוב על החשיבות הרבה שיש בשמירת ארץ ישראל לצד השמירה על קדושתה וטהרתה של הארץ.

במסגרת זאת, הזכיר הרב פרוש לכל הרבנים והאישים עמם שוחח: כאשר הגיעה "תכנית המאה" לשולחן הדיונים היה הרב מאיר פרוש, שעמד מעל במת הכנסת, זעק והביא את דברי הרבי בנושא. פרוש ערך אישית מחקר מעמיק שחשף לראשונה את 16 היישובים שעלולים היו להישאר כמובלעות מחוץ לגבולות המדינה והמידע הוצג גם בפני גורמי ממשל אמריקנים.

עיתון "המבשר" היה הראשון שפרסם את המפה העתידית, והביא את דעת מועצות גדולי התורה בעניין הזה לדורותיהם. בעקבות זאת הבין אז נתניהו כי לא יהיה לו את הרוב הדרוש להעברת תכנית המאה, הכוללת הפקרתם של 16 יישובים, והרעיון המסוכן נזנח.

פרוש מרבה גם לצטט את גילוי הדעת וההצהרה של אגודת ישראל שניתנה בחודש שבט תרצ"ו בדיוני ועדת פיל שדנה על חלוקת הארץ בין יהודים ולערבים נגד חלוקת הארץ: "אגודת ישראל הצהירה שזכויות עם ישראל על ארץ ישראל, הן קדומות ומובטחות לו מאת מלך המלכים, אדון הארצות והמדינות, ואין הן יכולות להנטל ממנו על ידי הגבלות והכבדות, והיא קוראה איפוא אל עם ה' בארץ ובגולה לבלי להתייאש ולהתחזק באמונה במי שהארץ שלו, שבנין ארץ ישראל על ידי עם ישראל, שהתחיל בחסד עליון בתקופה האחרונה, לא יפסק ולא יבטל, ח"ו".

עוד מציין הרב פרוש כי "גם בממשלת אוסלו כאשר מועצת גדולי התורה ציוותה ליהדות התורה להישאר מחוץ לממשלה, בהחלטתה היא ציטטה את ההחלטות שהיו בכנסיה הגדולה השלישית בהקשר של ועדת פיל".

לקראת מערכת הבחירות הגורלית ביותר שידעה הארץ אי פעם, כשהשמאל זומם להמשיך את קיומה של הממשלה הרעה הנוכחית, באמצעות הישענות על מפלגות ערביות ועוד תרגילים - מזכיר הרב פרוש כי יהדות התורה, מעבר להיותה הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין, בהתנגדותה העקבית לכל ויתור מדיני באשר הוא, היא גם המפלגה היחידה המנהלת מלחמה עיקשת נגד הניסיונות לפגוע בשלמות העם ובשלמות התורה. "תנו לנו הכוח להמשיך להיאבק על כל הקדוש והיקר לכם חסידי חב"ד ולי כשלוחכם הנאמן", אמר הרב פרוש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.