חרדים10 | יום כ"ט תשרי ה׳תשפ״ג 24.10.2022

הקלטות ח"כ סמוטריץ'; נתניהו: “תפסיקו לירות בנגמ”ש”

נעלב? יו"ר הליכוד נתניהו מגיב על קלטות סמוטריץ' שפורסמו אמש ובהם הוא נשמע מכנה אותו "שקרן בן שקרן", וקורא לסמוטריץ' ובן גביר "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש" • סמוטריץ: "לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו". בן גביר: “לא אהבתי את ההקלטות האלה. ביבי הוא לא שמאל"
הקלטות ח
סמוטריץ ובן גביר (צילום מסך, כאן 11)

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, פנה לחברי הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ ואיתמר בן גביר, בעקבות פרסום הקלטת של יו”ר הציונות הדתית  סמוטריץ’ ב’כאן חדשות’ – שבה נשמע סמוטריץ’ מכנה את נתניהו “שקרן בן שקרן”.

עוד נשמע סמוטריץ' אומר בהקלטה: "הוא לא רצה ללכת עם רע”ם? רצה באבי-אביו. אני היחידי שעמדתי בפרץ, הייתי מרוויח שני מנדטים. לי חשוב לקבע תודעה שבימין זה טאבו. אני כאילו מיישר קו, אני לא משקר כשמראיינים אותי. אני אומר שאני לא עוסק במה שהיה לא חשוב”.

עוד מוסיף סמוטריץ': “חלק גדול נעשה, כיתות וכו’, אבל זה היהודים יעשו, לא התנועה האסלאמית. מול החברה הערבית אני לוקח אחריות, לא רע”ם ולא הרשימה המשותפת. אנחנו היהודים – זה הבדל שמיים וארץ. כסף לרשויות נעביר בשנייה הראשונה”, הוסיף סמוטריץ’.

הביקורת החריפה על נתניהו נשמעת היטב לאורך כל השיחה. יו"ר הציונות הדתית מתייחס לשאלה מה נתניהו הסכים לתת לרע”ם וגם למה הוא משתף פעולה עם הנרטיב שמציג יו”ר הליכוד, שלטענתו הוא שקרי.

“גם אם הוא היה מוכן לתת קצת פחות, זה לא עושה את ההבדל ברגע שהוא הסכים להקים איתם ממשלה, שבסוף, בקצה, הוא תלוי בהם. אז מה זה משנה? בשלב הראשון הוא היה נותן פחות ואז היה נותן להם הכול אחרת היו מפילים אותו והולכים לבחירות. אבל אני מיישר עכשיו קו עם הנרטיב שלו כי הוא משרת את מה שאני חושב שנכון לעם ישראל”.

בעקבות הפרסום ב'כאן 11', פנה נתניהו לסמוטריץ' ובן גביר: ”תפסיקו לירות בתוך הנגמ”ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה”.

בעקבות פרסום ההקלטה, סמוטריץ’ התקשר לנתניהו –  ואמר לאחר מכן: “שוחחתי עם נתניהו. לא ניתן לסכסך בינינו. מישהו הדליף איזו הקלטה ישנה שלי ממזמן.

“אני רוצה לומר בצורה ברורה: שוחחתי עם שותפי וחברי בנימין נתניהו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לסכסך בינינו, אנחנו נעבוד ביחד ונקים ביחד ממשלה יהודית לאומית וציונית”.

גם ח”כ איתמר בן גביר הגיב להקלטות, בכנס בתל אביב: “לא אהבתי את ההקלטות האלה. ביבי הוא לא שמאל. נתניהו הוא מנהיג המחנה הלאומי. לא צריך לדבר בנימה אישית, בטח לא לדבר בסגנון כזה. אנחנו רוצים שתהיה ראש ממשלה, אבל זו תהיה ממשלת ימין מלא מלא, בלי גנץ וטרופר. מי שנפגש עם אבו מאזן הוא בשמאל”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.