שניאור דייטש | יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״ג 18.10.2022

"נפיק לקחים מהתקלה החמורה": יו"ר הועד מבהיר

לצד האירוע המרשים של ההקפות השניות המסורתיות בהשתתפות אלפים מכל המגזרים בעם, נשמעה גם ביקורת חריפה על תקלות שאירעו במהלכם, לגבי צניעות ואמירות של פוליטיקאים במהלך האירוע • רבו של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי שלח מכתב מחאה חריף בנושא ליו"ר הוועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ • יו"ר הוועד פרסם הבהרה מצידו: "נפיק לקחים מהתקלה החמורה שהתרחשה, כך שבשנים הבאות היא לא תחזור על עצמה בשום אופן"
מימין: ראש הועד ר' שמעון רבינוביץ לצד יו"ר האופוזיציה נתניהו, במהלך ההקפות השניות בכפר חב"ד (צילום: שניאור שיף, COL)

לצד האירוע המרשים והמסורתי של ההקפות השניות המסורתיות שנערכו אמש בכפר חב"ד, בהשתתפות אלפים מכל המגזרים בעם, נשמעה גם ביקורת על תקלות שאירעו במהלכם.

מה שהובלט בתקשורת במיוחד בגלל הבחירות הקרבות, היה אירוע ירידת ח"כ איתמר בן גביר מהבמה בשל דרישת אנשי נתניהו לפני שיו"ר האופוזיציה עלה לבמה, אך האמירות הפוליטיות של נתניהו עצמו, כמו גם לפניו של שר המשפטים גדעון סער שקיבל את רשות הדיבור, צרמו לרבים בקרב חסידי חב"ד.

המרא דאתרא של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי שלח מכתב מחאה חריף ליו"ר הועד ר' שמעון רבינוביץ, ובו הוא קובל על חוסר בהפרדה ראויה בין גברים לנשים במהלך האירוע, וכן אמירות של פוליטיקאים במהלך האירוע "בניגוד לדעת הרבי שאין להתערב בפוליטיקה".

יו"ר הועד המקומי ר' שמעון רבינוביץ, התייחס לביקורת שהוטחה על ניהול האירוע, והתייחס לטענות על חוסר הפרדה בצניעות: "מאז האסון הנורא במירון, המשטרה תובעת דרישות דרקוניות קיצוניות מרחיקות לכת", כותב רבינוביץ. "לפי תכנית האירוע המוסכמת עם המשטרה מתחם הנשים היה אמור להיות ליד המרפאה והמשטרה היתה אמורה לנתב את הגברים והנשים למקומות נפרדים", מוסיף יו"ר הוועד. "מיד לאחר שהתפתחה התקלה, דרשנו מהמשטרה להקים מחסומים ברחבת הריקודים, אך המשטרה סירבה בתוקף".

מסכם יו"ר הוועד: "נפיק לקחים מהתקלה החמורה שהתרחשה, כך שבשנים הבאות היא לא תחזור על עצמה בשום אופן".

לגבי הטענות על הצהרות הקשורות לבחירות מצד אישים פוליטיים שקיבלו את רשות הדיבור באירוע, בחר יו"ר הוועד שלא להתייחס.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.