שניאור דייטש | יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״ג 18.10.2022

ח"כ בן גביר על התקרית בכפר חב”ד: “אני קצת מאוכזב”

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב הבוקר על התקרית בה התבקש לרדת מהבמה בכפר חב"ד, במהלך ההקפות השניות. “אני קצת מאוכזב מאנשים בסביבת נתניהו" • התקרית עוררה התעניינות תקשורתית ברקע הבחירות הקרובות
ח
ח"כ איתמר בן גביר אמש בהקפות השניות בכפר חב"ד (צילום: מאיר דהן, COL)

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופויציה בנימין נתניהו הגיע אמש להקפות שניות בכפר חב”ד וסירב לעלות לבמה עד שח”כ איתמר בן גביר ירד מהבמה, לאחר הפצרות רבות.

לאחר שנתניהו ירד מהבמה, שוכנע בן גביר לעלות בחזרה, לאחר שהוסבר לו כי ועד כפר חב"ד מכבד את הגעתו וכי מדובר בתקרית לא מתוכננת.

ח”כ איתמר בן גביר, התייחס הבוקר (שלישי) לתקרית שאירעה אמש ב’הקפות שניות’ בכפר חב”ד, במהלכה סירב נתניהו לשהות על במה אחת יחד איתו.

“אני קצת מאוכזב, לא מביבי, אני מתפלל שהוא יוביל את המדינה”, אמר בן גביר לשרון גל ברדיו גלי ישראל. “הקשר איתו מעולה, אבל ואבל גדול – בסביבת נתניהו יש אנשים שהיו מעדיפים ממשלה עם גנץ, אולי גם כמה חברי כנסת ממורמרים של הליכוד”.

הוא הוסיף: “למרות היועצים של ביבי, לא יעזור – תהיה ממשלת ימין, לא ממשלה רחבה עם גנץ”.

התקרית המקומית תפסה כותרות גם בתקשורת הכללית, שמצאה הקשרים פוליטיים ואולי גם רמז לבאות, על הרכב הממשלה העתידי.

אתר YNET התייחס למה שאירע אמש עם בן גביר בכפר חב"ד:
"תקרית חריגה בכפר חב"ד, בין שניים מאלו שעשויים לשבת בממשלה אחת בבחירות הבאות - אם גוש נתניהו יזכה ל-61 מנדטים או יותר: ראש האופוזיציה בנימין נתניהו סירב לעלות על הבמה בחגיגות שמחת תורה, כל עוד יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר נמצא שם.

עוד מוסיפים באתר כי "גורמים המעורים בפרטים אמרו כי יועציו של נתניהו הם אלו שעמדו מאחורי סירוב זה, במטרה למנוע תמונה משותפת של השניים. בתיעוד מהקפות השניות נראה בן גביר זועם על הדרישה ממנו לרדת מהבמה לפני שנתניהו עולה עליה. בסביבתו אמרו כי אותם יועצים מנעו זאת כי לדבריהם תמונה משותפת עם בן גביר "תהרוס ממשלה עם גנץ".

בכפר חב"ד לא מתרגשים יותר מידי מהתקרית שנגרמה בעקבות חוסר תיאום. "כפר חב"ד מקבל מידי שנה אישים מכל קצוות הקשת הפוליטית, כמו גם אלפי עמך בית ישראל שבאים לשמוח בשמחת התורה. לפני בחירות זה טבעי שיהיו שינסו לחפש כותרות, כולם יודעים שחב"ד אמונה על אהבת ישראל ללא יוצא מן הכלל. השמחה הגדולה שהיתה אמש היא הכותרת הנכונה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.