מערכת COL | יום כ' תשרי ה׳תשפ״ג 15.10.2022

השבר נורא, הכאב גדול: האזינו לשוועתם של שבעת היתומים

בעוד אתם מתכוננים לחג מתן תורה, שבעת היתומים של השליח בעל מסירות הנפש זועקים ובוכים על לכתו של האבא הצעיר והדינמי • השליח הרב חיים מרדכי פעווזנער ע"ה, לא שעה לקשיי הגוף שליוו אותו כל ימי חייו, ונלחם בגבורה לבנות בית נאמן בישראל, ולצאת בשליחות הרבי לכבוש את העיר פרפיון בצרפת • כשתקפה אותו המחלה הארורה הוא המשיך בשליחות הקדושה בכל תחנה, בכל בדיקה ובכל מסכת יסורים • בערב יום הכיפורים עלתה נשמתו בסערה השמיימה, מותיר אחריו אלמנה שבורה ורצוצה ושבעה יתומים רכים • עכשיו מוטלת עלינו המשימה להכניס להם שמחת חג 
השבר נורא, הכאב גדול: האזינו לשוועתם של שבעת היתומים
המנוח ע"ה

במרוצת ערב יום הכיפורים, בין מנחה למלקות, הגיעה הבשורה הקשה על פטירתו בדמי ימיו של השליח הצעיר, בעל מסירות הנפש, הרה"ח הרה"ת הרב חיים מרדכי פעווזנער ע"ה, בנו בכורו של יבלחט"א מנהל מוסדות החינוך של חב"ד ליובאוויטש בפאריז בירת צרפת השליח הרב יוסף יצחק פעווזנער שיחי'.

מפאת הזמן הקצר, התקיימה ההלוויה והקבורה בו ביום, בעיר ומקום השליחות, פרפיניון – צרפת, כאשר בנו התמים ששהה בחצרות קדשנו התיישב לשבת 'שבעה' רק לכמה שעות עד לכניסת החג יחד עם הדודים שהיו בקרבת מקום.

השבר הוא נורא, הכאב גדול מנשוא. ר' מוט'ל שחייו לא היו קלים בלשון המעטה, נלחם כארי כדי ללמוד בישיבה ולמלאות את כל החובות כתמים מן המנין, הקים בית נאמן בישראל ויחד עם זוגתו השלוחה מרת רחל שתחי' (לבית איטקין) יצאו בשליחות הרבי והקימו בית חב"ד בעיר פרפיניון בצרפת, וזכו להביא לעולם שבעה ילדים רכים וטהורים, שאיבדו בבת אחת את המשענת בחייהם, את אביהם היקר.

עכשיו כשכולם כבר רצים הלאה לקראת זמן שמחתינו, זה הזמן להכניס קצת אור ושמחה בחייהם של היתומים הרכים: מנחם מענדל שיחי', מינדל שתחי', חיה מושקא שתחי', פערל שתחי', דינה שתחי', לאה שתחי', ונחמה שתחי'. שזקוקים למשענת החדשה, בדמות קרן בסך מיליון דולר שתבטיח להם עתיד בגשמיות וברוחניות ללא מחסור בדברים הכי בסיסיים.

לתרומה - לחצו כאן!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.