חרדים10 | יום י"ח תשרי ה׳תשפ״ג 13.10.2022

“נס גדול”: אבן שהושלכה על רכב 'פספסה' את הרגליים של הילד

יעקב, חרדי תושב ירושלים, שרכב משפחתו בו נסעו אישתו ושלושה ילדים קטנים - נרגם באבנים על ידי מתפרעים בבית חנינא: "זרקו אבן שראינו אותה רק אחר כך ונפלה ליד הרגליים של הילד, בנס לא קרה שם דבר. החלון שליד הילד נופץ" • לילה של התפרעויות קשות ועימותים עם מחבלים פורעים ביו"ש ומזרח ירושלים
“נס גדול”: אבן שהושלכה על רכב 'פספסה' את הרגליים של הילד
(אילוסטרציה, איחוד הצלה)

 

יעקב, חרדי תושב ירושלים, שרכב משפחתו נרגם אמש באבנים בידי פורעים ערבים בבית חנינא, סיפר הבוקר (חמישי), בריאיון לאילאיל שחר בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’ על רגעי האימה.

“היה נס גדול, ברגע שקלטו שאנחנו יהודים מישהו סימן עלינו עם לייזר וכולם הסתערו והתחילו להעיף אבנים”, סיפר.

הוא נכנס עם רכבו לשכונת בית חנינא במזרח העיר, כשאשתו ושלושת ילדיו נמצאים בפנים: “הכביש היה סגור עם רפסודות ומשטחים. ברגע שהבנתי לאן נכנסנו סובבתי את ההגה ימינה והתחלתי לתמרן שם בין הרכבים. לא איבדתי עשתונות והתחלתי לתמרן בין רכבים, עברנו את זה בנס. כל הרכב היה מלא בזכוכיות”.

הוא הוסיף: “זרקו אבן שראינו אותה רק אחר כך ונפלה ליד הרגליים של הילד, בנס לא קרה שם דבר. הם הכו במכונית שלנו, בנס החלון מאחורה שם ישבו שלושת ילדינו לא נשבר. הם ניסו להביא אגרוף לילדה, והמשיכו לזרוק עלינו אבנים מאחורה”.

לדבריו, “מרוב פחד ולחץ לא הסתכלנו על אף אחד פשוט חיפשנו לאן להתקדם הלאה. באיזשהו שלב הפסיקו הפיצוצים עד שעברנו את החלק המפחיד. היו כמה שניות קצרות ומפחידות ביותר, לא ידענו מה יקרה ברגע הבא”.

בתוך כך, המתיחות ביו"ש ובירושלים נמשכת: עשרות אירועי זריקות אבנים ויידוי בקבוקי תבערה התרחשו בכל יהודה ושומרון אתמול, וכן אירעו מספר אירועי ירי של מחבלים.

 בקלנדיה פתחו מחבלים באש לעבר עמדה צבאית, והלוחמים השיבו באש.

הבוקר יידו ערבים אבנים לעבר אוטובוס ורכבים בכביש גוש עציון חברון באזור חלוחול. עשרות מתפרעים התקרבו לכוח שמאבטח את הציר הכוח ביצע ירי ואחד המחבלים נפגע ברגלו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן:

"אנו נמצאים בעיצומו של גל טרור קשה בכל מקום במדינת ישראל, ועם ישראל מצפה מהממשלה הזו להתעשת. לצאת למבצע חומת מגן 2, הצעד של סגירת המחסומים הבוקר היה צעד נכון אבל הוא רק צעד ראשון, אפשר למנוע את גל הטרור ולא פחות חשוב, להחזיר את הבטחון הלאומי. להחזיר את הכבוד הלאומי".

ראש הממשלה יאיר לפיד יקיים היום הערכת מצב ביטחונית בעקבות האירועים בהשתתפות השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש השב"כ רונן בר, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן וגורמים נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.