מערכת COL | יום י"ז תשרי ה׳תשפ״ג 12.10.2022

העיתונאית הפופולרית והפרופ' הבכירה שיתפו ממגזין כפר חב"ד

החברה למינוי בכירים בשירות המדינה המליצה לקוראיה לצלול אל סיפורו של יובל סטופל, המופיע במגזין החג של "כפר חב"ד" לסוכות ולנאומו של ד"ר יונתן זקס על הרבי • סיון רהב מאיר שיתפה בצאת החג בתוכן שקראה במגזין החב"די הפופולרי
העיתונאית הפופולרית והפרופ' הבכירה  שיתפו ממגזין כפר חב
שערי חבילת החג של 'כפר חב"ד'

חבילת חג הסוכות של עיתון 'כפר חב"ד' מעוררת הדים לא רק בציבור החב"די אלא גם בקרב משפיענים ומובילי דעת קהל בציבור הכללי, המנויים על העיתון וקוראים אותו בשקיקה.

עיתונאית חדשות 12 סיון רהב מאיר, שבין היתר חולשת על מעצמת רשת ברשתות החברתיות ואשר אחריה עוקבים מאות אלפי ישראלים, שיתפה במוצאי החג בקטע שקראה במגזין החג של 'כפר חב"ד'.

"מועדים לשמחה", כתבה רהב מאיר, "רעיון יפה שקראתי בחג בעיתון 'כפר חב"ד': אנחנו קוראים לחג הסוכות 'זמן שמחתנו' והכוונה היא - זמן שמחתנו ההדדית. השמחה של עם ישראל היא גם שמחת הקדוש ברוך הוא. זהו זמן שמחתנו המשותף".

גם הפרופ' הבכירה, טליה איינהורן, החברה בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשרות המדינה, שיתפה את יותר מרבבת קוראיה במה שקראה במגזין החב"די הרשמי.

"מגזין החג 'כפר חב"ד' מלא וגדוש בכל טוב", כתבה איינהורן. "תקראו על ייחודו של חג הסוכות ומצוות הקהל ותמצאו בו את נאומו המרגש של הרב יונתן זקס ע״ה בבית ליובאוויטש בלונדון בתשנ״ה ואת סיפורו של יובל סטופל, המנצח המוזיקלי המלווה כבר שנים את הבעל-מנגן החסידי הנפלא אברהם פריד ועוד כהנה וכהנה.

"ועוד אציין את המאמר על גיבורי פערם, הקהילה היהודית שנוסדה בידי ה׳קנטוניסטים׳, שהסיפורים עליהם ועל מה שאירע להם זכורים לי היטב מילדותי".

זו לא הפעם הראשונה שהשתיים משתפות במפומבי מתכנים שקוראות בעיתון. השתיים מנויות קבועות ולא אחת משתפות את הקהל הרב שנמנה עם העוקבים אחריה בתכנים מהעיתון. בעבר אף טענה רהב מאיר כי כפר חב"ד הוא "העיתון הטוב בישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.