חיים כהן | יום ט"ז תשרי ה׳תשפ״ג 11.10.2022

העסקן, המשנה לרה"ע והד"ר החב"דיים למען בני הגיל השלישי

100 גברים בני הגיל השלישי החברים בפעילות הקבועה של מועדון 'מקושרים' נטלו חלק באירוע מרגש לקראת חג הסוכות, שכותרתו "אף פעם לא לבד" • מועדון 'מקושרים' מיסודו של ארגון 'חסדי יוסף' של הרב משה ובתיה דייטש - מחשובי חסידי חב"ד בירושלים - שם לו למטרה להיות מרכז העצמה תורני-חברתי לגברים דתיים וחרדיים בני הגיל השלישי שמחפשים מסגרת חברתית ותורנית ראויה עם בני גילם
העסקן, המשנה לרה

100 גברים בני הגיל השלישי (60 פלוס) החברים בפעילות הקבועה של מועדון 'מקושרים' נטלו חלק באירוע מרגש לקראת חג הסוכות, שכותרתו "אף פעם לא לבד".

מועדון 'מקושרים' מיסודו של ארגון 'חסדי יוסף' של הרב משה ובתיה דייטש - מחשובי חסידי חב"ד בירושלים - שם לו למטרה להיות מרכז העצמה תורני-חברתי לגברים דתיים וחרדיים בני הגיל השלישי שמחפשים מסגרת חברתית ותורנית ראויה עם בני גילם. 

את האירוע כיבדו בנוכחותם המשנה לראש העיר ירושלים הרב יעקב הלפרין, ראש מינהל תרבות ופנאי בעיריית ירושלים הגב' אריאלה רג'ואן, הרב יצחק רבי, הרב ד"ר יקיר קאופמן ומכובדים נוספים. 

הרב יצחק רבי חיזק את המשתתפים ב"יכולת לבנות ולקיים שמחה אמיתית בתוכנו, בכל מצב  על אף ולמרות אתגרי החיים".

הרב ד"ר יקיר קאופמן – חסיד חב"ד ומבכירי משרד הבריאות ומומחה לנוירולוגיה בגיל השלישי ולרפואה אינטגרטיבית - דיבר בפני הנוכחים על שימור הבריאות, אצל כל אחד, בכלים יומיים פשוטים וישימים מאוד.

האורח המרכזי באירוע היה הרב יעקב הלפרין ששם לו למטרה למנף את פעילות 'מקושרים' אחרי שנוכח בחוסר הרב שיש בציבור הדתי והחרדי במסגרת שכזו.

הרב הלפרין הבטיח כי עיריית ירושלים תעשה כל מאמץ לסייע לארגון להעשיר את הפעילות הקיימת ולהרחיב את פעילותו והזמין את המשתתפים לשמחת בית השואבה המיוחדת שיערוך הארגון ולסוכה רחבת הידיים שתעמוד לרשותם של כלל הנוכחים והמצטרפים החדשים בכל ימי חג הסוכות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.