יד לאחים | יום ח' תשרי ה׳תשפ״ג 03.10.2022

מהי הצדקה הגדולה ביותר ל'פדיון כפרות'? לפדיון שבויים!

"יהי רצון מהשי"ת אשר חדורים תהיו מההכרה העמוקה בהזכות והחובה שהעמיסה עליכם ההשגחה העליונה... להיות לעזר לאחיכם באה"ק ת"ו לתקן הנהרסות ולהציל בני ובנות ישראל", כותב הרבי לפני 70 שנה, במכתב מיוחד לפעילי יד לאחים • המכתב ממחיש את היחס החם שזכה לו ארגון הפעילים יד לאחים מהרבי נשיא דורנו. הרבי גם תרם מכספו הפרטי ליד לאחים במשך שנים רבות, ואף הרשה לארגון להשתמש בשמו לצורך איסוף כספים
מהי הצדקה הגדולה ביותר ל'פדיון כפרות'? לפדיון שבויים!
(אילוסטרציה. צילום: יד לאחים)

הצדקה הגדולה ביותר: 'פדיון כפרות'? לפדיון שבויים!

"יהי רצון מהשי"ת אשר חדורים תהיו מההכרה העמוקה בהזכות והחובה שהעמיסה עליכם ההשגחה העליונה ...להיות לעזר לאחיכם באה"ק ת"ו לתקן הנהרסות ולהציל בני ובנות ישראל" כותב הרבי נשיא דורנו במכתב מיוחד שנשלח לפני למעלה מ-70 שנה, בחודש אדר של שנת ה'תשי"ב לפעילי יד לאחים.

המכתב הזה ממחיש את היחס החם שזכה לו ארגון הפעילים יד לאחים מהרבי נשיא דורנו. היחס החם כלל הדרכות מפורטות לראשי הארגון ביחידויות לא מעטות ובמאות מכתבים שפרטים רבים אודותם עדיין לא ראו אור. הרבי גם תרם מכספו הפרטי ליד לאחים במשך שנים רבות, ואף הרשה לארגון להשתמש בשמו לצורך איסוף כספים.

* * *

"לתקן הנהרסות ולהציל בני ובנות ישראל"... תחשבו רגע על הנשים היהודיות שנמצאות שם לבד, שבויות בכפרים הערביים. תחשבו על הילדים שלהן שגדלים כמוסלמים. תחשבו על יום הכיפורים שלהם.

הן צמות בלי שאף אחד יידע? הם מתפללים יחד בסתר?

תחשבו על היהודים שנפלו בציפורני המיסיון, שאת החגים האלו יעבירו רח"ל בכנסיה נוצרית. תחשבו על הצעירים היהודים שעומדים להינשא לגויות ובכך להינתק רח"ל מעם ישראל ולהוליד גויים גמורים.

אנחנו חייבים לעזור להם!

אנחנו חייבים לאמץ לפחות ילד יהודי אחד ולעזור לו לצאת השנה מהשבי. אנחנו חייבים לאמץ לפחות יהודי ולעזור לו להיחלץ מציפורני המיסיון.


עזרו לנו לעשות את זה – תרמו עכשיו את "פדיון הכפרות" לפדיון השבויים של יד לאחים. יחד, נעזור ליהודים תועים ואובדים לצאת מאפילה לאורה ולחזור לעם ישראל.
העברת דמי "פדיון כפרות" לפדיון שבויים ותרומות נוספות ניתן למסור בכל שעה במוקד יד לאחים שמספרו 9234* או באתר המאובטח

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.