מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשפ״ג 29.09.2022

מיליוני שקלים ל"שיקום שכונות" בשיכון חב"ד בלוד • כל הפרטים

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו בישר היום לנציגי וועד קהילת חב"ד בעיר, על תקציב ענק למקווה טהרה מפואר וחדש בשיכון, החלפת תשתיות ניקוז, התקנת מערך מצלמות אבטחה, תאורה, מדרכות וריהוט רחוב חדש בשכונה  
מיליוני שקלים ל
צילום: עיריית לוד

בישיבה שוטפת שנערכה בין הנהלת העיר לוד וחברי וועד קהילת חב"ד בעיר, הפתיע ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו את המשתתפים ובישר, כי בתום מאמץ רב והשתדלות גדולה, הוא השיג תקציב בסך מיליוני שקלים מ"הסכם הגג" של לוד עם ממשלת ישראל, עבור צרכי הקהילה המתפתחת ברחבי העיר.

בישיבה שנערכה כשעתיים בלשכת ראש העיר בה דנו על מגוון רחב של נושאים כפי בקשת חברי הוועד, עדכן רביבו, כי בפגישתו עם נציגי משרד השיכון הוא סיכם איתם על שלוש בשורות ענק לקהילת חב"ד.

הבשורה הראשונה - מימון מלא לבניית מקווה טהרה חדש ומפואר בשיכון לרווחת הציבור בעלות מיליוני שקלים – וזאת עפ"י תכנון שהציגו בפניו בעבר חברי הוועד. הבשורה השנייה - מימון תשתיות בשכונת חב"ד כפי דרישת ובקשת הוועד, בהיקף של מיליוני שקלים, לטובת ניקוז חדש ומצלמות אבטחה במרחב הציבורי, והבשורה השלישית - מדרכות חדשות בכל רחבי שיכון חב"ד הוותיק לרבות עמודי תאורה, ריהוט רחוב ועוד, כפי שנעשה ברחוב פנקס הסמוך לשכונה. 

בשורות אלו מגיעות לקהילת חב"ד המעטירה, עם סיום עבודות לתשתיות ביוב חדשות בכל השכונה, בהיקף של מיליוני שקלים – בשיתוף עם תאגיד 'מי לוד' המבצע את העבודות בשטח, ובשיתוף פעולה מלא עם וועד חב"ד. 

בפגישה שהתקיימה באווירה טובה נכחו: ראש העיר - עו"ד יאיר רביבו, ממלא-מקום ראש העיר – יוסי הרוש, סגן ראש העיר – רפי קטשוילי, מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, מהנדסת העיר – אינג' גל גבריאל וסגניתה – וורד שטרית, מנהל אגף התפעול – יאיר גולדמן וסגנו – ניסים רז, מנהלת אגף התרבות – אורית עופר, מנהלת אגף קהילה ושירות לתושב - אפרת אברהם, לצד נציגי החברה הכלכלית, המנהלת להתחדשות עירונית, תאגיד המים 'מי-לוד' ועוד.     

מטעם וועד קהילת חב"ד השתתפו: ר' חיים גלינסקי, ר' שמוליק בורקיס, ר' דודי מוזגורשוילי, ר' נתי מלכא ור' יוסי לויטין.

ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו: "הבאנו בשורות ענק לקהילת חב"ד החשובה בלוד, בהשקעה של מיליוני שקלים, בתחומי שונים – כמו טהרת משפחה, ביטחון, תשתיות, בטיחות בדרכים ועוד. הכל נעשה בשיתוף פעולה פורה עם חברי הוועד ואני מודה להם על האמון והקשר לאורך כל ימות השנה – לטובת כלל חסידי חב"ד בלוד. בע"ה נמשיך לעשות ולהצליח". 

חבריי וועד קהילת חב"ד הודו נרגשות לראש העיר, סגניו וכל הצוות המקצועי על ההירתמות וההתגייסות למען הקהילה החשובה, הוותיקה והגדולה ביותר בעיר לוד שהכפילה ושילשה את עצמה בעשור האחרון.
שיתוף הפעולה ההדוק מוכיח את יעילותו שוב ושוב כפי הכלל שמנחה את חברי הוועד מאז היווסדו כי "כוחנו באחדותנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.