מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשפ״ב 23.09.2022

השלוחים הציבו יעד: "100,000 ילדים ישמעו שופר בראש השנה"

למעלה מאלף שלוחי הרבי בישראל השלימו את ההיערכות ל"מבצע שופר" השנתי, במסגרתו יתקיימו מעמדי תקיעות שופר באלפי יעדים. היעד החדש של צעירי חב"ד: לחשוף השנה עוד 100,000 ילדים והוריהם לתקיעות השופר, וזאת באמצעות תכנית מותאמת. אלפי החסידים ונבחרת מקורבי בתי חב"ד, יתגייסו למבצע
השלוחים הציבו יעד:
מבצע שופר. אילוסטרציה

חסידי חב"ד נערכים ל"מבצע שופר" הגדול שיתפרש על שני ימי ראש השנה. למעלה מאלף השלוחים, הפועלים בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת, יזכו במהלך ימי החג המוני יהודים בשמיעת תקיעת השופר.

השלוחים שמים דגש מיוחד, מידי שנה, במקומות רגישים, בהם נדרשת במיוחד פעילות קדושה זו, כמו בבתי הרפואה - שם ממתינים מאושפזים רבים לשמוע את התקיעות, בבתי אבות, בבסיסי ביטחון, ועוד.

לצד למעלה מאלף השלוחים, יצטרפו גם אלפי החסידים מהקהילות השונות ברחבי הארץ, ויסייעו למבצע. לאחר סעודת החג, ייצאו החסידים, לתקוע בשופר בנקודות שנקבעו עבורם מראש, במטרה למקסם את המבצע ולהגיע לכמה שיותר יהודים. 

בנוסף, במסגרת יוזמה ייחודית של צעירי אגודת חב"ד, למעלה מ-1,000 יהודים יראים ושלמים, מכל העדות והחוגים בישראל, הוכשרו לתקוע בשופר ויצטרפו למבצע הגדול. בתי חב"ד בארץ קיימו בחודש האחרון מאות קורסים למקורביהם להכשרה לתקיעת שופר, שכללו לימוד הלכתי לצד התנסות מעשית. הקורסים כללו בחינות שבסיומם הוסמכו למעלה מ-1,000 'שגרירים' לתקוע בשופר כהלכה. אלו יצטרפו ל'סיירת שופר' וייצאו בראש השנה לזכות מאות אלפים במצוות שופר.

בצעירי חב"ד הציבו השנה יעד, יחד עם למעלה מאלף השלוחים: עוד 100,000 ילדים ישמעו השנה שופר בשני ימי החג. לשם כך, הושק מיזם חינוכי, 'שופרלנד' שמו, שיזמין את ילדי ישראל יחד עם הוריהם מכלל המגזרים בציבור הרחב, לתקיעת השופר, ויקיים עמם תכנית ערכית על המהות הפנימית של החג.

התוכנית החדשה תתקיים במסגרת אירועים מיוחדים לילדים בראש השנה אחר הצהריים, ובמקביל בבתי חב"ד. במסגרת התכנית, הושקה על ידי צעירי חב"ד ערכת תוכן חינוכית מרהיבה עם אביזרים ערכיים המותאמים לחג. 

הצצה במדריך, חושפת את ההשקעה הרבה מאחורי המיזם. הפעילות עם ילדי ישראל תאפשר להם ללמוד על השופר, על התקיעות, ועל המשמעות הפנימית המיוחדת של ראש השנה.

'

במקביל ל"מבצע שופר", רבבות יהודים צפויים להתפלל במהלך ימי ראש השנה ב"בתי הכנסת הפתוחים" של שלוחי הרבי, שם יקבלו המתפללים מכל המגזרים, החוגים והעדות, הדרכה מעשית לתפילות החג, לצד הסבר בין התפילות. בערב החג, יחלקו השלוחים ערכות חג מושקעות לרבבות מקורביהם, ובהם חומרי הסברה מרהיבים, לצד צנצנת דבש מהודרת, שיכינו אותם כראוי ליום הגדול והקדוש. 

"מול ניסיונות של גורמים שונים לפגוע בחינוכם של ילדי ישראל", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "זו התשובה הערכית והחינוכית הטובה ביותר. היכן שמנסים להדיר את היהדות – שם אנו נציב אותה בגאון ובגאווה, ברחובה של עיר ובכל מקום ומקום, בדיוק כפי שהורה לנו הרבי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.