| יום כ"ד אלול ה׳תשפ״ב 20.09.2022

המטרה: שכל חסיד יוכל לקנות אתרוג קלבריא מהודר

'מסורת אנ"ש' שהוקמה על ידי ר' מרדכי מושיאשוילי מקהילת חב"ד בלוד לפני יותר מעשור, באה לתת מענה לביקוש הגובר של אנ"ש חסידי חב"ד ליטול בחג הסוכות ארבעת המינים הכוללים אתרוג קלבריא מהודר, כפי הנהגת רבותינו נשיאנו במשך הדורות.
המטרה: שכל חסיד יוכל לקנות אתרוג קלבריא מהודר
ר' מרדכי מושיאשוילי ובנו ר' דוד, יחד עם הרב ברוך בועז יורקוביץ' בפרדס האתרוגים בקלבריא, איטליה (צילום: יח"צ)

מסורת אנ"ש שהוקמה על ידי ר' מרדכי מושיאשוילי מקהילת חב"ד בלוד לפני יותר מעשור, באה לתת מענה לביקוש הגובר של אנ"ש חסידי חב"ד ליטול בחג הסוכות ארבעת המינים הכוללים אתרוג קלבריא מהודר, כפי הנהגת רבותינו נשיאנו במשך הדורות.

במהלך חודשי הקיץ מבקר ר' מרדכי מושיאשוילי בפרדסי האתרוגים שבבעלותו במחוז קלבריא באיטליה מספר פעמים, יחד עם בנו ר' דוד וחתנו ר' מנדי, בכדי לעמוד מקרוב אחר גידול האתרוגים בתנאים הנאותים ביותר.

הפרדסים מושגחים על ידי הרב ברוך בועז יורקוביץ', אב"ד היכל ליובאוויטש ומרא דאתרא קהילת חב"ד לוד ארץ הקודש. ועל ידי 'התאחדות הרבנים של ארה"ב וקנדה CRC' שמפקחים ומשגיחים על הפרדסים בכל שלב, עד לקטיף ואריזת האתרוגים למשלוח ארצה, בכדי להבטיח את כשרותם והידורם של האתרוגים.

למותר לציין שאך לפני מספר שנים, רכישת אתרוג קלבריא היתה פריווילגיה השמורה ליחידי סגולה בלבד, כשכל אתרוג היה מתומחר במחיר יקר מאוד שלא כל אברך יכול היה להרשות לעצמו.

מסורת אנ"ש שמה אל מול עיניה מטרה ברורה - להנגיש את האתרוגים לכלל קהל אנ"ש, לשלוחי המלך בכל מקום שהם ואף לתמימים המבקשים להדר בכך, והכל כמובן במחיר שווה והוגן.

סוכני המכירות של מסורת אנ"ש פזורים בכל קהילות חב"ד ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, כשבאמתחתם מבחר גדול ומרהיב של אתרוגי קלבריא מהודרים.

כמו כן, במוקד המכירה של מסורת אנ"ש שבשכונת חב"ד בלוד, תוכלו למצוא סטים של ארבעת המינים, לולבים, הדסים ברמות הידור שונות וערבות. והכל כאמור במחירים שפויים והוגנים.

לרכישה ולבירורים חייגו: 0515070770
מסורת אנ"ש

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.