שניאור דייטש | יום כ"ד אלול ה׳תשפ״ב 20.09.2022

נחתם מסע המנהיגות של חב"ד בקמפוס ישראל בארה"ב

למעלה מ-60 יושבי ראש אגודות סטודנטים ברחבי הארץ וסגניהם השתתפו בשבוע האחרון במסע ראשון מסוגו עם חב"ד בקמפוס ישראל בראשות הרב משה שילת והתאחדות הסטודנטים הארצית בראשות מר אלחנן פלהיימר • השיא היה בביקור באוהל הק' וב-770
נחתם מסע המנהיגות של חב
תמונות: שניאור חביב

למעלה מ60 יושבי ראש אגודות סטודנטים ברחבי הארץ וסגניהם השתתפו בשבוע האחרון במסע ראשון מסוגו עם חב"ד בקמפוס ישראל בראשות הרב משה שילת והתאחדות הסטודנטים הארצית בראשות מר אלחנן פלהיימר. 

ראשי האגודות שהשתתפו במסע מייצגים למעלה מ250.000 סטודנטים אשר בחרו בהם לראשי האגודות.

מסע מיוחד זה התקיים לאחר שני מסעות גדולים ומוצלחים של  400 סטודנטים מכל רחבי הארץ לרבי בחודש האחרון כשהניהול בפועל של כל המסעות היה בידיו האמונות של הרב חיליק קפלן סמנכ"ל חב"ד בקמפוס ישראל.

ראשי האגודות ביקרו באוניברסיטאת פרינסטון, העבירו יום שלם ומרתק בוואשינגטון, והתוועדו בח"י אלול שעות ארוכות באוניברסיטאת ייל שבניו הייבן. בכל מקום פגשו את השלוחים באוניברסיטאות וכן סטודנטים יהודים, אנשי אקדמיה בכירים וסנטורים, ושמעו מהם דברים מעשירים ומרתקים על הזהות ומנהיגות היהודית  ועל החשיבות הגדולה של השפעת הצעירים בארץ ישראל על יהדות העולם. 

השיא היה בביקור באוהל הק' וב770. לקראון הייטס הגיע השגריר גלעד ארדן למרכז של jli, הרצה בפני יושבי הראש וענה לשאלותיהם. הרב דובי רבינוביץ' הרצה על מנהיגות במשנת הרבי ולאחר מכן המשלחת כולה נכנסה בהתרגשות ל770 לזאל הגדול, לחדרו של הרבי ולחדר שידורים. הם התפללו  והקשיבו לסיפורים על הרבי וספגו שעה ארוכה את 770. לפני היציאה מהשכונה עלתה המשלחת לחדרו של הרב משה קוטלרסקי שקיבלם בברכה והרצה בפניהם. 

באוהל הק' התקיימה התוועדות הכנה לכניסה לרבי על ידי הרב משה שילת ואחריה  התיישבו כולם לכתוב מכתב לרבי ונכנסו לקודש פנימה לראשונה בחייהם.

ערב סיום מיוחד התקיים במנהטן ובו כל אחד ואחת מהמשתתפים במסע חלק עם הנוכחים את החוויה שעברה עליו במסע. הצד השווה לכולם היה שגילו עד כמה מנהיגותו של הרבי מעצימה אותם עצמם במנהיגותם ואחריותם.

אלחנן פלהיימר ראש ההתאחדות הארצית שיבח את חב"ד בקמפוס כארגון המוביל ביותר בישראל בנחלת ערכים יהודיים בדרכי נועם למאות אלפי הסטודנטים, וקרא לראשי האגודות להעמיק את הקשר עם השלוחים  באוניבאסיטאות והמכללות. 

חב"ד בקמפוס ישראל מודה לר' בנצי ששון על ההפקה המוצלחת והמסירות לכל פרט ופרט במסע. 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.