מרדכי יהלום | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ב 19.09.2022

מדריך חדשני חושף: הדרך הקלה של שלוחים לתורמים חדשים

סוד ההצלחה טמון ביכולת להגיע כל הזמן לתורמים חדשים * המדריך החדש, '26 דרכים לתורמים חדשים', מאת המנטור העולמי לגיוס כספים מוטי ויטמן, חושף לראשונה את סודות המקצוע ומציע ללא-תמורה אוצר עשיר של אפיקי פעולה מדויקים ויעילים להגעה למאגרים בלתי-נדלים של תורמים חדשים.  
מדריך חדשני חושף: הדרך הקלה של שלוחים לתורמים חדשים
תמונתאילוסטרציה כינוס השלוחים הארצי

הדבר הכי כואב למנהלי עמותות ומגייסי כספים, הנאנקים תחת הנטל וחייבים למצוא מקורות הכנסה נוספים כדי להמשיך ולהרחיב את העשייה, הוא הצורך הבהול בתורמים חדשים
מאת: מרדכי יהלום:

"מנהלי עמותות ומגייסי כספים מחפשים דבר אחד: כסף!" כך קובע נחרצות המנטור העולמי לגיוס כספים מוטי ויטמן, מחבר המדריך החדש '26 דרכים לתורמים חדשים' והאוטוריטה המובילה כיום בתחום. "הם רוצים לדעת תכל'ס, איך להכניס עוד כספים לעמותה שלהם; כדי שהיא תוכל לגדול, להתפתח, להתרחב, כדי שהעשייה שלה תפרח; כדי להרבות תורה וחסד בעולם."

מדי יום, עשרות אלפי מנהלי עמותות מהארץ והעולם, שואלים את עצמם מה לעשות? איך אפשר להגיע לאלפי תורמים חדשים? לפרוץ לקהלי יעד חדשים ומגוונים? לגרום לתורם לבוא אליהם? לגייס בהצלחה וביעלות מיליונים? ולהביא את העמותה שלהם ליציבות כלכלית. יציבות שתאפשר להם להתעצם ולהתנהל על מי מנוחות.


להורדת המדריך ששווה לך מיליונים! - ללא עלות - לחץ כאן עכשיו>>>


בדיוק הזעקה הזאת, מהדהדת באוזניו של המנטור מוטי ויטמן כבר שנים רבות, והיא שמצעידה אותו להנחיל את כל הידע והניסיון העצום שצבר בתחום גיוס הכספים לאלפי מנהלי עמותות ומגייסי כספים ולהפוך אותם למקצוענים בתחום. לא פחות. השאלות הללו והכאב שטמון בהם, הם גם המנוע שהביא לכתיבת המדריך החדש שמופץ כעת ללא-תמורה ועתיד להביא למהפכה מוחשית בקרב עשרות אלפי עמותות. 

"בסך הכל, מה הם מבקשים? מנהלי העמותות ומגייסי הכספים. להציל את העולם! להרבות תורה, לסייע לאנשים במצוקה, להעניק חינוך, להקהיל קהילות! האם באמת מגיע להם לסבול כל-כך הרבה??? לעבוד סביב השעון, לחטוף ביקורת מימין ומשמאל, להרגיש כמו קבצנים, לאבד את פרטיותם ולהשתכר אך בקושי," שואל מוטי ויטמן, "כאשר כל המטרה שלהם זה לעשות טוב?"

"אני יכול להעיד על-כך באופן נחרץ. זאת בהחלט הטרדה היום-יומית הגדולה ביותר של כל מנהל עמותה," ממשיך לקבוע המנטור שעשה מהפכה בעולם העמותות, ובסייעתא דשמיא להביא אלפי עמותות מהארץ ומחו"ל להכפיל בעשרות מונים את ההכנסות לעמותה שלהם. "זה ממש טורד את מנוחתם, וגורם להם לעוגמת נפש מרובה. חייבים להפנים שגיוס כספים זה מקצוע לכל דבר ועניין – ואפשר אחרת!"
*
כדי לשנות את התמונה, ולבוא לעזרתם של מנהלי העמותות ולהצעיד קדימה את עולם התורה והחסד - עמל המנטור מוטי ויטמן על הוצאתו לאור של המדריך החדש המעניק 26 דרכים יסודיות וברורות לתורמים חדשים, הטומנות בחובם עוד אלפי דרכים נוספות.

במדריך החדש יוכלו מנהלי העמותות למצוא את מה שלבם חפץ: שיטות בדוקות שכבר נוסו בהצלחה לאורך שנים על-ידי המנטור מוטי ויטמן ומאות עמותות בהדרכתו. ידע עשיר ומפורט בשפה עכשוויות, הכולל הסברים מפורטים הניתנים ליישום הלכה-למעשה. רעיונות חדשניים ויצירתיים מחוץ לקופסה, הסוללות את הדרך למאות אפשרויות נוספות, ועוד רבות.

בנוסף, הצצה לפסיכולוגיה שמניעה תורמים ואל התהליך שעובר על אנשים בדרכם להפוך לתורמים; תכנים מעצימים שיעזרו למנהלים להפוך למגייסי כספים מקצועיים, לשנות פרדיגמות ולצבור ביטחון. כלים מעשיים כיצד לבחון השקעה מול תועלת בדרך לתורמים חדשים, והסבר חדשני מה לעשות עם התורמים אחרי שמצליחים להגיע אליהם.

"מדובר במחווה אדירה לעולם העמותות, מצדו של מוטי" מעיד בפנינו מנהל עמותה בכיר. "מוטי ריכז למדריך אחד את הרעיונות העוצמתיים ביותר וכעת מעניק אותם בחינם וללא תמורה כדי להביא להצלחתנו. מדובר באוצר שלא יסולא בפז."


להורדת המדריך ששווה לך מיליונים! - ללא עלות - לחץ כאן עכשיו>>>



 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.