מערכת COL | יום כ"ג אלול ה׳תשפ״ב 19.09.2022

אברהם פריד גילה מדוע הוא לא ניגש חזן בתפילות ימים הנוראים

בשיחה עם נשים, שהתעניינו איפה יוכלו לשמוע אותו עובר לפני התיבה כחזן בראש השנה, גילה הבעל מנגן החב"די אברהם פריד איך נראות תפילות הימים הנוראים שלו
אברהם פריד גילה מדוע הוא לא ניגש חזן בתפילות ימים הנוראים
פריד

רגע לפני הימים הנוראים, בשיחת 'זום' שקיים אמש (ראשון) עם נשים, בסדנת "מתחדשות" בהנחיית אשת התקשורת סיון רהב מאיר - סיפר הבעל מנגן החב"די ר' אברהם פריד על התפילות שלו בימים הנוראים.

"אני מתפלל בפינה בבית הכנסת שלנו בשכונת קראון הייטס בניו יורק, לא לפני העמוד, לא עובר לפני התיבה", אמר לאחר שהמשתתפות ביקשו לדעת איפה יהיה אפשר לשמוע אותו כחזן בראש השנה. הוא הוסיף: "אני עומד בצד בשקט כאחד המתפללים, ולא מודאג איך הקול שלי נשמע.

"לאורך השנים היו הצעות רבות, אבל אני רוצה להתרכז בתפילות שלי, בכוונות שלי. כל השנה אני על הבמה, בימים הנוראים אני מופיע רק לפני ריבונו של עולם".

כשנשאל בידי רהב מאיר איך הוא מצליח להתחדש לאורך עשרות שנות קריירה, ענה פריד: "אנשים מנסים להמציא את עצמם, במקום לדבוק בשליחות שלהם ולמצוא את ההתחדשות במקום שבו הם נמצאים. זה כמו בתפילה. המילים לא משתנות, אתה צריך להשתנות, למצוא את הטעם.

"אני שר באנגלית, בעברית, באידיש, עושה דואטים, אבל נשאר בתוך התחום שלי. ואם אני צריך לשיר את השיר שלי 'תניא' בפעם המיליון, אני אומר לעצמי שבהשגחה פרטית קיבלתי עוד הזדמנות לשיר 'תניא', ברגע הזה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.