מערכת COL | יום י"ט אלול ה׳תשפ״ב 15.09.2022

ראש הישיבה נשנק: נחנך הבניין החדש של ישיבת חב"ד באלעד

בהתרגשות אדירה חבקו תלמידי הישיבה החב"דית באלעד את ספסלי הלימוד באולם הזאל הרחב והמפואר החדש • מעמד קביעת מזוזה בהשתתפות רב הקהילה החב"דית בעיר • שרשרת אירועים מתמשכת. COL עם סיקור ותיעוד
ראש הישיבה נשנק: נחנך הבניין החדש של ישיבת חב
תמונות: באדיבות המצלם

"ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", פתח ראש ישיבת 'תומכי תמימים' באלעד, הרב אברהם אשר בלינוב, את דבריו השבוע כאשר גרונו נשנק מבכי של התרגשות ושמחה. "לאחר עשרים שנה של והי' ראשיתך מצער, מגיעים סוף סוף לואחריתך ישגא מאוד - בנין פאר שעומד לשם לתפארת ולתהילה".

ביום הבהיר ח"י אלול (טו"ב באלול) יום בו אמר מייסד תומכי תמימים הרבי הרש"ב: הנני מדליק את המאורות שמורינו הבעש"ט והרביים הנחילונו למען תקויים ההבטחה של יפוצו מעיינותיך חוצה להחיש את ביאת משיח צדקינו...", מאה עשרים וחמש שנה אח"כ נדלקו המאורות בבניין המפואר והמרווח של ישיבת תות"ל בעיר אלעד.

תלמידי התמימים פצחו בשירה וזמרה בשמחה אדירה שהרקיעה שחקים, ובהמשך התיישבו לסדר ניגונים מרגש במיוחד של רבותינו נשיאינו, ואף אמרו לחיים והתיישבו ללמוד שיחה מיוחדת שהודפסה ליום מיוחד זה, המדברת על מעלת תומכי תמימים ועל תפקידם של תלמידי התמימים.

לקביעת המזוזות בכניסות הראשיות של שני הבניינים, כובדו המד"א דקהילת חב"ד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי וראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב, כאשר הרב ירוסלבסקי מברך ברגש רב את התלמידים וצוות הישיבה שיזכו לקדש שם שמים ושם הרבי בעיר, אחריו דיבר ראש הישיבה שקישר את המאורע עם שיעור חת"ת דהיום: ובאו עליך כל הברכות והשיגוך.

בקביעת המזוזות בכיתות כובדו נציג חב"ד בעיר הרב אורן מזרחי, ונציג צוות הישיבה הרב דניאל מקובצקי, או אז התיישבו התמימים ללמוד בזאל החדש כאשר קול התורה בוקע מחוצה לה כראוי לישיבת תומכי תמימים.

כתבנו מציין שבקיץ האחרון שיפצה הישיבה את הפנימיות לרווחת התמימים כאשר מאות אלפי שקלים הושקעו בפרוייקט ששידרג את הפנימיות ברמה גבוהה מאוד ב"ה.

יש לציין שראש העיר שהשקיע את כל כוחו ומרצו להצלחת הבניין נמצא בימים אלו בחו"ל, ובקרוב תקיים הישיבה חנוכת הבית בהשתתפות רבנים נבחרי ציבור ומאות בוגרי הישיבה המכהנים היום כרבנים משפיעים ושלוחים בכל קצוות תבל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.