COL | יום י"ט אלול ה׳תשפ״ב 15.09.2022

המנכ"ל הוותיק של 'אהלי תורה' נפטר: הרה"ח ר' יוסף רוזנפלד ע"ה

הרב יוסף חיים הכהן רוזנפלד, המנכ"ל הוותיק של מוסדות 'אהלי תורה' בקראון הייטס, נפטר אמש (ד') בגיל 89 • היה מקבוצת החסידים ששלח הרבי לנחם בכפר חב"ד לאחר הרצח בבית הספר למלאכה ובעבר שימש כשליח הרבי בס. פרנסיסקו • הותיר משפחה חב"דית ענפה, נכדים ונינים • הלווייתו תצא מ"שומרי הדת" בבורו פארק בשעה 13:00 שעון ניו יורק, תמשיך ברחבת 'אהלי תורה' בקראון הייטס, בשעה 14:30 תעבור בחזית בית חיינו 770 ומשם לבית העלמין מונטיפיורי, שם ייטמן
המנכ

הרב יוסף חיים הכהן רוזנפלד, המנכ"ל הוותיק של מוסדות 'אהלי תורה' בקראון הייטס, נפטר אמש, רביעי בלילה, ערב י"ט אלול תשפ"ב.

הוא היה בן 89.

 

נלד בברוקלין לר' חנוך ואסתר מרים רוזנפלד, היה אחד מקבוצת החסידים ששלח הרבי לנחם את תושבי כפר חב"ד לאחר הפיגוע המחריד בבית הספר למלאכה, בשנת תשכ"ו.

הוא נישא לרעייתו למלכה רייזל לוקשין. אחת מסעודות השבע ברכות שלהם התקיימה בהתוועדות של הרבי בשבת פרשת 'מקץ', וזכו לברכת הרבי על הצלחה בהפצת היהדות.

מיד לאחר חתונתם נשלחו בני הזוג על ידי הרבי כשלוחיו לס. פרנסיסקו שבקליפורניה.

מאוחר יותר הם חזרו לקראון הייטס, שם הצטרף הרב רוזנפלד להנהלת 'אהלי תורה' בראשות מייסדו הרב מיכל טייטלבוים.

'אהלי תורה' נוסדה בשנת תשי"ו עם שלושה תלמידים בלבד, מאז גדלה להיות ישיבה ראשית של תנועת חב"ד העולמית המחנכת למעלה מ-1800 תלמידים בכל הגילאים.

עם פטירתו של הרב טייטלבוים, קיבל על עצמו הרב רוזנפלד את תפקיד המנכ"ל. הוא הוביל את המוסד הגדול במשך עשרות שנים, במסירות מדהימה.

הותיר אחריו את ילדיו יבדלח"ט: הרב מ"מ רוזנפלד, מונטריאול קנדה, גב' רבקה גרוסבאום, לונג איילנד, הרב יצחק רוזנפלד, טורונטו קנדה, גב' שטרני פוגלמן, לוס אנג'לס, הרב ישראל רוזנפלד, מלבורן אוסטרליה, הרב שלום רוזנפלד, קראון הייטס, גב' חנה קוניקוב, לונג איילנד, גב' נחמה דינה כץ, קראון הייטס, נכדים ונינים.

ברוך דיין האמת.

וידאו: הרב רוזנפלד מברך את תלמידי 'אהלי תורה'

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.