חיים גולדשטיין | יום י' אלול ה׳תשפ״ב 06.09.2022

כינוס 'צאתכם לשלום' לתלמידים השלוחים לקרית אתא וטבריה

בפעם ה-15, התלמידים השלוחים - מסיימי שיעור ג' בתות"ל מגדל העמק - יצאו לשליחות בישיבות תומכי תמימים בעיה"ק טבריה ובקרית אתא
כינוס 'צאתכם לשלום' לתלמידים השלוחים לקרית אתא וטבריה

בפעם ה-15, התלמידים השלוחים - מסיימי שיעור ג' בתות"ל מגדל העמק - יצאו לשליחות בישיבות תומכי תמימים בעיה"ק טבריה ובקרית אתא.

עם פתיחת 'זמן אלול' בהיכלי ישיבות תו"ת, התכנסו מסיימי שיעור ג' בישיבת תומכי תמימים במגדל העמק לכינוס "צאתכם לשלום" לקראת צאתם לשמש בקודש כ"תלמידים השלוחים" בישיבות בעיה"ק טבריא ובקרית אתא.

כיבדו את המעמד חברי הנהלת הישיבה במגדל העמק וחברי ההנהלה של הסניפים בטבריא וקרית אתא.

את המעמד פתח הרב יוסף קרמר שליח הרבי לעיה"ק טבריא, בתיאור המהפך והעוצמה שהכניסו התמימים ב14 השנים האחרונות, מאז שהוקמה הישיבה בעיר. כמו"כ שיתף את התל' בזכרונות מהשליחות באוסטרליה, כשהרבי שלח תמימים מ770 לנסוע לשליחות להקמת ישיבה באוסטרליה.

לאחמ"כ נשא דברים הרב שלמה חיים דיסקין, שליח הרבי והרב של קרית אתא שדיבר על הזכות המיוחדת להיות תל' בישיבה שפועלת ומאירה את סביבתה. הרב דיסקין היה מהתל' שיצאו לשליחות בתשל"ז לישיבה במגדל העמק ושיתף את התל' במענות ובהוראות של הרבי לתל' השלוחים באותם ימים.

הרב דיסקין עורר על כך שבראיית הפירות של שנת השליחות הזו, הגיע הזמן שהיוזמה של הקמת סניפים של תומכי תמימים במסגרת 'התל' השלוחים' תתרחב לישיבות נוספות והמהפיכה תתרחב לערים נוספות שבוודאי מצפות לזה.

לאחמ"כ הרב יצחק גולדברג התוועד עם התל' על הזכות המיוחדת לצאת לשליחות. על כך שבפעולה זו של יציאה לשליחות, התל' השלוחים מתרוממים למדרגה חדשה בהתקשרות לרבי. דבר שנעשה ע"י ההתמסרות והתבטלות לרצון המשלח בהקמת ובביסוס סניף של תומכי תמימים.

כמו"כ דיברו הרב שלמה חיים פלדמן ראש הישיבה בקרית אתא והרב שמעון קוצ'ובייבסקי המשפיע בטבריה על תפקידם של התל' השלוחים ועל ה"אלף פעמים ככה" שנהיה אצל התל' הפועלים בשליחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.