שניאור דייטש | יום ט' אלול ה׳תשפ״ב 05.09.2022

חילול השבת יצומצם: ה'קאנטרי' בקריית מלאכי ייסגר חלקית

לאחר לחצים על ראש העיר ללו זוהר לסגור את ה'קאנטרי' בסמוך לשכונת חב"ד בקריית מלאכי, ראש העיר הגיע למתווה של צמצום חילול השבת וסגירת חלקית של ה'קאנטרי' כ"שמירה על הסטטוס קוו" • הבריכה עצמה תישאר פתוחה בשבתות ואת התושבים זה לא מרגיע
חילול השבת יצומצם: ה'קאנטרי' בקריית מלאכי ייסגר חלקית
צילום אילוסטרציה: אלי קאהן

כפי שפרסמנו כאן ב-COL, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי לצד שורת רבנים מקומיים בקריית מלאכי, פנו במכתב דרישה מראש העיר מר אליהו זוהר שיפעל לסגירת בריכה עירונית 'קאנטרי' בשבתות וחגים.

הבריכה ממוקמת בסמיכות לשכונת חב"ד בעיר.

מדובר במתחם גדול הכולל בריכה, חדרי כושר ופעילות ספורט, ותושבים חרדים ודתיים בשכונה קבלו על מוזיקה רועשת בשבתות וחילול שבת המוני, בסמיכות לבתי מגורים. לצד הרב ירוסלבסקי ורבני קהילות מקומיות, היו חתומים במכתב המשפיע הרב מענדל וועכטר והרב יעקב שוויכה, מראשי הישיבה המרכזית בכפר חב"ד.

בעקבות הלחץ שהופעל, חילול השבת יצומצם בהנחיית ראש העיר ללו זוהר: הנהלת הקאנטרי הודיעה כי החל מהשבת הקרובה, חדר הכושר ייסגר בשבתות וחגים, לא תתאפשר מכירת כרטיסים ביום השבת ולא תותר השמעת מוזיקה במקום. הבריכה עצמה תישאר פתוחה.

בעיריית קריית מלאכי מגדירים את ההסדר החדש, כ"שמירת הסטטוס קוו", אולם את התושבים בשכונה זה לא מספק. "יש הקלה מסויימת אולם עדיין הבריכה פתוחה בשבתות וחגים, אנשים מגיעים מכל האזור עם מכוניותיהם והמרקם העדין שהיה בעיר השקטה והשלווה, נפגע", אומר תושב שכונת נחלת הר חב"ד ל-COL.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.