חיים גולדשטיין | יום ט' אלול ה׳תשפ״ב 05.09.2022

הפ"נ של הקהילה וראש העיר עפולה הגיע אל ה'אוהל' של הרבי

לאחר הסאגה בשבוע שעבר בין קהילת חב"ד בעפולה לראש העיר - מר אבי אלקבץ, בנוגע לסמל מוסד לבית ספר חדש של חב"ד בעיר, הושרו ההדורים • נציג ההורים ר' מיכאל איפרגן שטס השבוע לרבי, מסר את הפ"נ שכתבו חברי הקהילה והורי התלמידים בבית ספר ותלמוד תורה חב"ד, לרבי ב'אוהל' הקדוש • על פדיון נפש חתם גם ראש העיר בעצמו
הפ

לאחר הסאגה בשבוע שעבר בין קהילת חב"ד בעפולה לראש העיר - מר אבי אלקבץ, בנוגע לסמל מוסד לבית ספר חדש של חב"ד בעיר, הושרו ההדורים.

נציג ההורים ר' מיכאל איפרגן שטס השבוע לרבי, מסר את הפ"נ שכתבו חברי הקהילה והורי התלמידים בבית ספר ותלמוד תורה חב"ד, לרבי ב'אוהל' הקדוש. על פדיון נפש חתם גם ראש העיר בעצמו.

כזכור, הפרשייה החלה בעפולה לאחר שהורים טענו כי הם נאלצים מידי יום לשלוח ילידהם לערים שכנות רק כדי ללמוד בבית ספר, וכי "הטלטולים והנסיעות של הילדים מידי יום, ההוצאות הרבות עבור ההסעות, מדירות שינה מעינינו", כפי שדיווחנו כאן ב-COL.

כאב ההורים הגיע גם לידי מחאות והפגנות ספונטניות בפתח בניין העירייה.

הנהלת 'רשת יוסף יצחק' שיגרה מכתב בקשה מיוחד לראש העיר מר אלקבץ, כדי שיאשר פתיחת תלמוד תורה ובית ספר בנות לקהילת חב"ד, שמונה כ-200 משפחות כ"י.

זמן מה לאחר מכן, ראש העיר מר אבי אלקבץ אירח בלשכתו את שלוחי חב"ד בעיר, והודיע להם חגיגית שתלמוד תורה חב"ד בעיר ובית ספר חב''ד בנות קיבלו סמל מוסד, ובכך נפתרה בעיה כואבת שליוותה את ההורים החב"דיים בעיר.

צפו בנציג ההורים ב'אוהל': 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.