שניאור דייטש | יום ט' אלול ה׳תשפ״ב 05.09.2022

המערכת הפוליטית גועשת בעקבות תקיפת חסידי חב"ד בת"א

"לאן הגענו?": תגובות סוערות במערכת הפוליטית, בעקבות תקיפת תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים בתל אביב ביום שישי האחרון: "מעשה מחליא המזכיר תמונות מזוויעות מזמנים אחרים ומקומות אחרים"
המערכת הפוליטית גועשת בעקבות תקיפת חסידי חב

כפי שפרסמנו אמש ב-COL, שלושה תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' בכפר חב"ד שצעדו ביום שישי האחרון, ברחוב אלנבי פינת בן יהודה בתל אביב, כאשר עשו את דרכם ל'מבצע תפילין' - נתקלו בתקיפה אנטישמית, כאשר הולך רגל הטיח אחד מהם אל המדרכה בעוצמה רבה.

בשיחה עם אחד הבחורים הוא מספר: "צעדנו כמידי שבוע ברחוב אלנבי במהלך 'מבצע תפילין', כאשר לפתע צעד מולנו אדם שסינן 'חרדים' - והדף אחד מאיתנו בכוח רב אל המדרכה.  לא היה לנו כל שיג ושיח איתו. זו הייתה תקיפה של שנאה!"

תלונה הוגשה אמש למשטרה, לאחר שהושג תיעוד ממצלמות האבטחה, בה מתועדת התקיפה.

רגעי התקיפה כפי שנקלטו במצלמת האבטחה:

שרשרת גינויים במערכת הפוליטית לתקיפה המזעזעת:

בצלאל סמוטריץ': "תוצאות ההסתה, השנאה והחרמות של ליברמן ולפיד. מעניין אם עומר בר לב ידרוש גם כאן לתת עדיפות לחקירה ולמאבק באלימות."

חבר הכנסת איתמר בן גביר כתב: "הבריונות האנטישמית המזעזעת הזו, נגד תלמידי ישיבות תמימים, היא תוצאה של הסתה רבת שנים מצד לפיד וליברמן. אנחנו נטפל בזה ביד קשה. לא יעלה על הדעת שבמדינת היהודים נסבול אירועים כאלו!"

חבר הכנסת יום טוב כלפון כתב: "מזעזע! אנטישמיות וביזוי היהדות בלב ת״א, לאן הגענו? דווקא בעיר שמתהדרת בפתיחות שלה, בפלורליזם ובסובלנות. יש להעניש בחומרה את התוקף ולפעול למניעת הישנות של מקרים כאלה בעתיד."

גם ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת כתב: "מעשה מחליא המזכיר תמונות מזוויעות מזמנים אחרים ומקומות אחרים. אי אפשר לנתק את האלימות המצמררת הזו מההסתה השיטתית נגד החרדים. גזענות היא גזענות היא גזענות, ונגד כולן חייבים להילחם ללא פשרות."

מפלגת הציונות הדתית מגיבה לתקיפה:

"שנה שלמה של ממשלת פילוג ושנאה נושאת פרי. איווט מריצות לזבל ליברמן ויאיר המסית לפיד בנו את את הקמפיינים שלהם ואת הצדקת הקיום הפוליטית שלהם על שנאת דתיים וחרדים. הציונות הדתית מתחייבת לתקן.

עוד מוסיפים בציונות הדתית: "בע״ה מיד לאחר הבחירות נפעל להקמת ממשלה שתשרת את עם ישראל כולו. חילונים, חרדים דתיים ומסורתיים כאחד. מדינת ישראל נבנתה כבית הלאומי של העם היהודי, והסתה כנגד חלקים מהעם גורמת לקרע ופילוג ומכרסמת במרקם העדין של החברה הישראלית.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.