מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשפ״ב 04.09.2022

החוויה של הסופר הישראלי מה'אוהל' - אחרי 11 יום בניו יורק

הסופר, והפובליציסט הישראלי המפורסם - יאיר אגמון ביקר עם בני משפחתו וטעם את טעמו של ה"תפוח הגדול" והאמריקאי - אך רגע לפני שהמריא ארצה, הוא חווה חוויה שריגשה אותו יותר מכל ה-11 ימים שטייל וראה בניו יורק - וזה היה ב"אוהל" הקדוש של הרבי
החוויה של הסופר הישראלי מה'אוהל' - אחרי 11 יום בניו יורק
בתו ורעייתו של אגמון מדליקות נר בכניסה ל'אוהל'.

"שלום חברים רציתי לספר לכם משהו. ביום שלישי בלילה, עצרנו רגע לפני שדה התעופה בניו יורק, כדי לפקוד את קברו של הרבי מלובביץ'. נהג האובר שהזמנו המתין לנו מחוץ לקבר בסבלנות, ואנחנו נכנסנו לקבר, כתבנו פתקים, הדלקנו נרות והתפללנו", כך פתח הסופר, והפובליציסט הישראלי המפורסם - יאיר אגמון את הפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק האישי שלו.

אגמון משתף כי "הקבר של הרבי מכוסה בערימה ענקית, אינסופית, של פתקים, ובכל פתק יש משאלה של מישהו בעולם, בכל פתק יש חלום. ובלילה החם של ניו יורק, רוח קרירה חולפת מעל הפתקים ומערסלת אותם בעדינות. ולרגע נדמה שהקבר נושם את המשאלות הללו של כל האנשים. נושם ונושף, נושם ונושף".

"איייייי מה אני אגיד לכם", הוא כותב בפוסט המרגש שפרסם, "במשך אחד עשר יום הסתובבנו באמריקה, ראינו את הבניינים העצומים, את יצירות האומנות המרגשות, חלפנו ברחוב מול מליוני אנשים, היינו במסעדות מדהימות, במסיבות מטורפות, אפילו ביקרנו במוזיאון הגלידה, אבל שום מקום שהיינו - בו לא התקרב לעוצמות שהרגשנו בקבר הזה, בלילה ההוא".

ממשיך הסופר הישראלי ומציין, "כשנכנסו לרכב, הנהג ניסה לשאול אותנו איך היה, אבל אנחנו לא הצלחנו לענות לו. פשוט נסענו בשתיקה, הסתכלנו בחלון ושקענו במחשבות. גם הילדים שלנו נכנסו לאיזה שקט פנימי. מה אני אגיד לכם זה היה מרגש כל כך. אני עד עכשיו מוצף מהמקום המשונה הזה. עד עכשיו משהו מהשקט הזה פועם בי, נושם ונושף".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.