הרצל קוסאשוילי | יום ה' אלול ה׳תשפ״ב 01.09.2022

"מי שהביט על הרב הלפרין ע"ה בחודשים האחרונים היה נדהם"

העברת השרביט המסודרת שערך לפני פטירתו, המאבק המר במחלה שהדהים את כל המעורבים, ומשנת חייו שכולה סבבה סביב דבר אחד: רבי • הרב יעקב נקי, מהשלוחים בהרצליה, מדבר על דמותו של הרב ישראל הלפרין ע"ה
בקטן: הרב נקי יבדל לחיים
הרב יעקב נקי, משליחי הרבי בהרצליה, התארח הערב (חמישי) בתכנית 'ליל שישי' ברדיו COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, ודבר על דמותו של השליח המיוחד הראשי לעיר, הרב ישראל (רלי) הלפרין ע"ה, שהלך לעולמו היום והשאיר הרבה לבבות שבורים וכואבים.

"היום היה אמור להיות ערב תפילה בעבור הרב הלפרין", פתח וסיפר הרב נקי. "האמת היא שאנחנו כבר כמה שנים חיים מנס לנס. אפילו התרגלנו. נס תמידי הוא טבע. הרב הלפרין עבר בתקופה האחרונה ניסים בכל יום.


האזינו לראיון המלא >>


"בכל יום עבר הלפרין טיפולים, ויחד עם זה הוא התוועד. זה נותן קצת הצצה לדמותו. ביום חמישי האחרון עוד מסר את השיעור הקבוע שלו בבית חב"ד. זה שיעור שכל אחד יכול להיכנס ליוטיוב ולשמוע אותו.

"כל התקופה האחרונה היא 'על-טבעית', למעלה מדרך הטבע כפשוטו. מי שהיה שומע מה יש לו ורואה אותו היה אומר לעצמו זה לא יכול להיות. הרופאים עמדו משתאים".

הרב נקי הוסיף וסיפר על העברת השרביט שעשה הרב הלפריו. "הוא דיבר עם כל אחד מבני הקהילה באופן פרטי, דאג להעברת הסמכויות באופן פרטני, כמו אדם שנכנס לנבצרות, מה יקרה אם חס ושלום משיח לא יתגלה.

"הוא מינה את הרב תמיר קסטיאל להיות השליח הראשי כבר בחייו, בצורה שלא נתפסת. העברת השרביט מאלף ועד תי"ו, כל הפרטים של כל הקהילה וכל הממלכה".

על דמותו של הרב הלפרין, סיפר הרב נקי יבדל לחיים: "הנקודה של הרב הלפרין הייתה 'אנא נסיב מלכא'. שום דבר לא עניין אותו מלבד הרבי. רבי רבי רבי. ולכן הוא נגע בכל כך הרבה אנשים. כל המהות שלו הייתה רבי. שום דבר אחר לא".

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כל מילה מדוייקת
ו' אלול ה׳תשפ״ב
כל כולו היה לפעול לעשות רצון הרבי והקב"ה
2.
הרב הלפרין זצ"ל
י"ד טבת
איש מיוחד במינו, מתצגעגעים אליך
וכנראה שלא במקרה עלה למרום רגע לפני הגאולה
וב"ה נזכה לראותו ביחד עם הרבי בקרוב ממש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.