שלום לאופר | יום ד' אלול ה׳תשפ״ב 31.08.2022

שניאור, בן 11: "ביצעתי מופע להטוטים בפני 1000 איש"

הכישרון שלי: שניאור אלטרס מנס ציונה הוא שליח צעיר, הכישרון המיוחד שלו הוא להטוטים והוא מבצע מספר רב של פעלולים מדהימים. • בואו לשמוע ממנו על השליחות בנס ציונה, על המשפחה שלו, על התחביבים שלו ועל סיפור מעניין שקרה לו. • מדור חדש: הכישרון שלי.
שניאור, בן 11:
שניאור אלטרס במופע להטוטים.

הכישרון שלי

COL מגיש לקוראים הצעירים מדור מרתק ובו ילדים יספרו על הכישרונות המיוחדים שלהם.

הפעם אנחנו עם שניאור אלטרס, בן 11, שליח צעיר מנס-ציונה.

 

תעודת זהות

שלום! שמי הוא שניאור זלמן אלטרס,  מכנים אותי שניאור, בחודש כסלו אני יהיה בן 12.

ניסחתי בעצמי את את מה שאתם קוראים כעת.

אני גר בנס ציונה. קצת לפני שנולדתי הוריי קיבלו הצעת שליחות: התקשר אליהם הרב שגיא הר שפר שליח הרבי הראשי לנס ציונה והציע להם לבוא לנס ציונה לשליחות. ההורים שלי קיבלו את ההצעה ואחרי שיצאו לשליחות אני נולדתי!

אני גר בשכונה מסורתית וכשלוחים אנחנו מקיימים מדי שבת "מסיבות שבת" ומחזקים את השכונה. בזכות ה"מסיבות שבת" ילדים התחילו לשים כיפה על הראש, ללבוש ציצית ולשמור שבת וכל זה בזכות ה"מסיבות שבת" שאנחנו עושים. (ילדים מהשכונה גם רוצים ללמוד להטוטים, תיכף אספר לכם על זה...).

אני לומד בתלמוד תורה "אור מלכה" בעיר ראשון לציון.

יש לי 3 אחים ואחות אחת מנחם – הבכור, שניאור – אני, מושקי אחותי – אחריי, אחריה לוי ואחריו שרוליק.

הסיפור שלי

התחביבים שלי הם לעשות הצגות. אני אוהב להציג בבית הספר ובבית. פעם אפילו הוצאתי סרט לילדים שמסביר להם על תפילין ומזוזות שנקרא "סבא זקן"...

אני גם אוהב לעשות קסמים, כשהייתי קטן התחלתי עם קסמים עד שהתחלתי לשלב גם להטוטים.

אני גם מאד אוהב חיות - אני גידלתי בבית ברווזים, תרנגולים, תוכים, ארנבת, אוגר ואקווריום גדול של דגים!! בעלי חיים הם מדהימים.

אתה שואל מהו הכישרון שלי? זה התחיל ממגפת הקורונה - התחלתי לעשות קסמים ואז התחלתי לעשות הופעות "בקטנה" של קסמים ושילבתי בתוך ההופעה ג'אגלינג – מופע של זריקת כדורים ותפיסתם (זה נראה מאד יפה!). אבל עשיתי זאת בצורה לא נכונה. עד שיום אחד ראיתי סרטון שלימד איך עושים זאת נכון והתחלתי לעשות ג'אגלינג באופן מקצועי.

בהמשך חבר שלי קנה חד אופן גם אני רציתי וקניתי לעצמי. לאחר מכן קניתי ציוד מקצועי והיום אני מלהטט בכדורים, בטבעות, במקל, בפרח, בלפידי אש, בסכינים ובחד-אופן. וגם חד אופן של 2  מטר וגם: צלחות סיניות וקלאבים – כלומר: מקלות שהם כמו באולינג. ודפו ורולה בולה וקצת אקרובטיקה.

אני משלב במופע את 12 הפסוקים. שם הבמה שלי הוא: הלהטוטן החסידי. אז אם יום אחד תיתקלו במודעה בשם "הלהטוטן החסידי" תדעו שהכוונה אלי.

כך זה התחיל עד שהתחלתי להופיע בכל הארץ. יום אחד סבתא שלי סיפרה לי שאבא שלה ז''ל מאוד רצה שיהיה לו מישהו במשפחה שיעשה להטוטים  והנה אני מקיים את בקשתו... זכיתי!

צפו בשניאור מבצע פעלולים:

 

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מעניין שקרה לי: פעם אחת הלכתי לבית דפוס להדפיס לוגו על שמשונית להופעות. מי שהדפיס לי את הלוגו התלהב על הרעיון של להטוטים ואחרי חודשיים הזמין אותי למופע מול לקויי שמיעה וביקש שזה יהיה בהתנדבות. הסכמתי כמובן. לפתע אחרי המופע הוא הביא לי מתנה - קאפה שמודפס עליה את הלוגו שלי עם גימיק מיוחד. שמחתי מאוד!

המודל לחיקוי שלי הוא יעקב גוריון המכונה "התאום מצרפת".  ולמה? כי ראיתי בהתחלה סרטים שלו ושל התאום שלו ומאד התלהבתי על זה. אמרתי: אני רוצה גם! בעקבות זאת התחלתי ללכת לשיעורים פרטיים אצלו ומכיוון שהצלחתי והוא ראה  שהולך לו הוא החליט לפתוח קבוצה של ילדים שרוצים ללמוד להטוטים. בזכותי הוא פתח את הקבוצה!

למדתי מאבא שלי משהו שלא כדאי לכם לנסות בבית: לקחת אלכוג'ל, לשפוך טיפה אחת ולהדליק באש. יוצאת אש שקופה! זה מאוד מסוכן! כי לא רואים את האש...

יש משהו שאני רוצה לספר לכם על החברים שלי: עכשיו עונת הבר מצוות בכיתה שלי וחלק רוצים שאבוא ואעשה להם להטוטים. מה אתם אומרים, להסכים?

4 עובדות מעניינות עלי:

1. התחלתי עם הלהטוטים כשהתחילה הקורונה. 2. הופעתי בכל רחבי הארץ. 3. הופעתי בפני מעל 1000 אנשים באחד המופעים שלי. 4. נולדתי בשעת בין השמשות ולכן יש לי שני תאריכים של יום הולדת.

ויש לי משהו חשוב להגיד לקוראים: אם יש לכם כישרון מיוחד - תתמקדו בו ותצליחו! "יגעת ומצאת תאמין"!

עבודת ה'

דבר תורה קצר:

חודש אלול יש לו כמה ראשי תיבות "אני לדודי ודודי לי" - זה תפילה. "אינה לידו ושמתי לך" – תשובה.  "איש לרעהו ומתנות לאביונים" – צדקה.  "תשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה"...

אני יודע בעל-פה 2 פרקים בתניא ו-3 פרקים במשניות ממסכת ברכות. וממסכת שבת אני יודע 2 פרקים...

הקשר שלי עם הרבי:

זכיתי בדולר של הרבי!

המצווה האהובה עלי:

ארבעת המינים.

תודה שהקשבתם לסיפור שלי! היה לי כיף לשתף אתכם!

שניאור אלטרס

נס ציונה

גם לך יש כישרון מיוחד ואתה רוצה לשתף אותו עם קוראי COL צעיר?

פנו אלינו באימייל – [email protected]  ובקשו להשתתף במדור כישרון צעיר!

מחכים לכם!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.