מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשפ״ב 29.08.2022

תלמידי 'אור מלכה' בראשון לציון פתחו שנה - וגילו בניין משופץ

בפעם העשרים ושמונה נפתחה השבוע שנת הלימודים החדשה במוסדות חב"ד "אור מלכה" בראשון לציון. הפעם חיכתה הפתעה לכלל ההורים והתלמידים - שיפוץ יסודי ומקיף של כל הבניין, תוך הרחבה אדירה לכל הכיתות
תלמידי 'אור מלכה' בראשון לציון פתחו שנה - וגילו בניין משופץ
צילום: מענדי קורנט

כבכול מוסדות החב"ד ברחבי הארץ, גם בראשל"צ נפתחה אמש (ראשון) שנת הלימודים במוסדות חינוך חב"ד "אור מלכה" - תלמוד-תורה, כיתות מתיבתא וגני  "חיידר" בנים, עם חינוך על טהרת הקודש (גם גני הבנות על טהרת הקודש ייפתחו אי"ה בה' אלול) ברוב פאר והדר.

אך, בשונה מכל שנה, הפעם חיכתה הפתעה לכלל ההורים והתלמידים, שיפוץ יסודי ומקיף של כל הבניין, תוך הרחבה אדירה לכל הכיתות. מן הראוי לציין, כי שיפוץ והרחבה זו, אינה אלא שלב א' בתהליך התנופה של מוסדות "אור מלכה", העומדים לפני בנייה ופיתוח כל הקריה.

מנהל המוסד הרב בנימין-נחום זילברשטרום, קיבל את ההורים והתלמידים כמו גם את האורחים החשובים שהגיעו ללוות את פתיחת שנה"ל, בהתרגשות ובברכת חודש טוב וכוח"ט ובהצלחה גדולה.

ההורים שהגיעו עם הטף, הביעו עידוד וחיזוק למנהל המוסדות וכן התפעלות והתרגשות מרצון הילדים לחזור לספסל הלימודים במוסדות עם שמחה וחיות ללימוד  בתלמוד-תורה ובחיידר.

כיבדו בנוכחותם שלוחי הרבי בעיר, אשר ילדיהם מתחנכים במוסודת, רבני העיר וכן הרב אריה כהן חבר מועצת העיר ויד ימינם של המוסדות לאורך כל הדרך מן הקמתם עד הלום, אשר הסיר את הלוט מתמונת הסמל של הת"ת ובירך את התלמידים לקראת השנה החדשה שימשיכו להאיר את העיר באורו של הרבי.

ההורים שרואים את ההשקעה העצומה באיכות החינוך, באיכות המקום שעבר שיפוץ לבלי הכר, והכל תוך הקפדה על תכנים חסידיים, הביעו את שביעות רצונם והערכתם להנהלה ולכל הצוות המיוחד.

כנושא שנתי מוביל הוכרז כמובן הנושא של "שנת הקהל", נושא אותו ילמדו ויחיו התלמידים במעגל השנה.

וכבר ביום הראשון התאספו כלל התלמידים עם הצוות וההנהלה לכינוס הקהל מרכזי, לצעירים ולבוגרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.