מנחם קרביצקי | יום ב' אלול ה׳תשפ״ב 29.08.2022

ערוץ סרטי הילדים החינוכי "פני מלך" ירד לשטח

שמחה וששון במספר ריכוזי חב"ד – "פני מלך" ירדו אל השטח, הילדים חזרו לבית בידיים מלאות פרסים שווים שחולקו למנויי "פני מלך" מהניידת עם מוזיקה ומדבקת ענק של הדמות המפורסמת מהסרטים - אמציה, 
ערוץ סרטי הילדים החינוכי
צילום: מענדי קורנט וצוות נתיב מדיה

תושבי שיכון חב"ד לוד, כפר חב"ד ונחלת הר חב"ד שמחו לגלות השבוע בפתח בתיהם מודעה משמחת עם פרסום לקראת הגעת הניידת המיוחדת של ערוץ סרטי הילדים האהוב והחינוכי – "פני מלך" אל השכונה לאחר הצהריים פעיל ומשמח.

בימים שלישי ורביעי הגיעה הניידת הממותגת והמעוצבת של "פני מלך" אל השכונות עם מוזיקה ומדבקת ענק של הדמות המפורסמת מהסרטים - אמציה, ומאות ילדים יצאו אל הרחוב להינות מהפרסים השווים שחולקו מהניידת למנויי "פני מלך". 

"ברוך ה' ראינו התלהבות רבה אצל הילדים עם הגעת הניידת שלנו לשכונות" מספר מנהל 'פני מלך' הרב דורון הגי, שעומד מאחורי הפרויקט, ומוסיף "בעזרת ה' נמשיך להגיע לשכונות נוספות עם הניידת המיוחדת שלנו שלא משאירה אף ילד מאחור. ההחלטה להגיע לשכונות דווקא עכשיו נבעה מתוך הבנה שבימים אלו, של שיא החופש הגדול, ההורים ישמחו למשהו חינוכי שמוציא מהשגרה ומתוך רצון לפנק את הילדים המתוקים המנויים של 'פני מלך' עם הפתעות מיוחדות"

לכבוד החופש הגדול מציע אתר "פני מלך" מנוי לחודש ראשון ב-10 ש"ח בלבד! בערוץ "פני מלך" תוכלו לצפות במאתיים סרטונים על ספר הזכרונות והתניא, מאה ושישים סיפורים חסידיים באנימציה ועוד מאות סרטונים על חגי ישראל, פרקי הלכה, סיפורי שמע, הפעלות ומשחקים.


מהרו להרשם לפני שיגמר החופש הגדול

לרכישת מנוי ב-10 שקלים לחודש הראשון – לחצו כאן>>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.