מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשפ״ב 28.08.2022

מועמד אגודת ישראל הרב יצחק גולדקנופף פתח שנה בכפר חב"ד

את פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדים ברחבי הארץ, בחר הרב יצחק גולדקנופף, מועמד אגודת ישראל בבחירות הקורובת לכנסת, לציין בבירת חב"ד בארץ הקודש. COL עם תיעוד נרחב
מועמד אגודת ישראל הרב יצחק גולדקנופף פתח שנה בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

מועמד אגודת ישראל לכנסת יצחק גולדקנופף, בחר לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ג במוסדות החינוך בכפר חב"ד, כאורחו של הרב שמעון רבינוביץ יו"ר וועד כפ"ח.

הביקור נפתח בקבלת פנים במשרדי וועד כפר חב"ד, שם שמע גולדקנופף סקירה מקיפה מראש המועצה האזורית 'שדות דן' מר דוד יפרח וסגנו הרב בנימין ליפשיץ, על ההערכות האינטנסיבית, עד לשעות שטרם כניסת השבת ממש, בכדי לאפשר את פתיחת מוסדות החינוך ללא תקלות.

"עמלנו לאורך כל החופשה כדי שהתלמידים המגיעים מכל יישובי וערי הסביבה ללמוד בכפר, יכנסו לכיתות נקיות ומסודרות", אמר ראש המועצה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה עם כלל חברי הוועד.

בהמשך נכחו בפתיחת שנת הלימודים בחיידר 'אהלי תורה' על טהרת הקודש, בליווי מנהלי המוסד, שם נשא הרב גולדקנופף דברים בפני התלמידים ושוחח עימם על סוגיות הנלמדות בחיידר.

יו"ר וועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ הודה לגולדקנופף על הביקור המכובד לרגל פתיחת את שנת הלימודים החדשה בכפר: "מוסדות החינוך בכפר חב"ד הם מודל לחיקוי, להטמעת חסידות ותורה ברוח ההוראות של הרבי. ביקורו המכובד של הרב גולדקנופף מעיד על הקשר החם בין חסידות חב"ד לשלוחי דרבנן מכל הסיעות החרדיות" אמר.

גולדקנופף הודה למלמדים, לצוות הנהלה ולוועד כפ"ח על האירוח ואמר בחיוך: "כל חיי עסקתי בחינוך, כעת הורו לי לרדת קצת ולעסוק בפוליטיקה, אבל גם משם אפעל ככל יכולתי למען חינוך ילדי ובנות ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.