מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשפ״ב 28.08.2022

לחיות ולהחיות: עשרות הנערות ש'מצילות נפשות' נערכו בחברון

מדריכות "מועדוני המעשים הטובים" שע"י ארגון נוער חב"ד, הפועלות בקרב הילדים הישראלים, בשיתוף פעולה עם בתי חב"ד ברחבי הארץ, התכנסו יחד בקריית ארבע לתכנית היערכות לקראת השנה החדשה
לחיות ולהחיות: עשרות הנערות ש'מצילות נפשות' נערכו בחברון
תמונות: באדיבות המצלם

"רק אחרי היומיים האחרונים הבנתי את חשיבות השליחות שקיבלתי על עצמי", אמרה ריבקי, אחת המדריכות שהשתתפה בימי ההיערכות למדריכות "מועדוני המעשים הטובים" שע"י ארגון נוער חב"ד בראשות הרב אלימלך הרצל, שהתקיימו השבוע.

"יש סוגים שונים של התמסרות והשקעה", ממשיכה ריבקי להסביר, "אבל הנתינה לילדים שעדיין לא שומרים מצוות וחלקם אפילו לא ראו מעולם פנים בית כנסת, זו נתינה הכרחית, זו הצלת נפשות כפשוטה", היא מסכמת.

מדריכות מכל קצות הארץ התכנסו השבוע בקרית ארבע כדי לקבל כלים והעצמה לקראת ההדרכה במועדונים. הכותרת א מחיה – לחיות ולהחיות הורגשה בכל פעולה במהלך התוכנית.

התקיימו שם לימודי קטעי חסידות, הרצאות מעשירות, סדנאות מחכימות, תיאטרון פלייבק, ג'ינגל מרקיד והמון 'ביחד', אבל ללא ספק גולת הכותרת היתה ההליכה לפנות בוקר ברגל למערת המכפלה והסיור בעיר האבות. המדריכות למדו על ההיסטוריה החב"דית בעיר, על אדמו"רי חב"ד לדורותיהם שכב חיבבו את המקום, ומהגב' שרה נחשון הם גם למדו מסירות נפש מהי.

זה נכון שההדרכה במועדונים אינה מסירות נפש מהסגנון הזה, אבל גם פה דרושה מידה רבה של מסירות והקרבה כדי לקרב עוד ילד יהודי למורשתו.

בנאקט הסיום היה ממש מיוחד. סרטונים שהופקו במיוחד לאירוע האדירו את ההדרכה דווקא עם ילדים שכל כך זקוקים לתשומת לב ייחודית. שהמועדון הוא ההזדמנות שלהם ללמוד מה שהם לא מקבלים בבית או בבית הספר... לא בכדי אמר הרבי שאפילו נשמת משה רבינו ע"ה וכל הצדיקים שבגן עדן מקנאים במי שמסוגל להדרכה מסוג כזה.

הבאנקט כלל גם רול-קול של 300 נקודות אור ברחבי ארץ הקודש. עם קריאת שם הסניף שלה, פיצצה כל מדריכה בעליזות בלון-קונפטי. היה חם, חי, מלהיב, א מחיה! ולכן לא היה זה פלא שלקראת סיום התוכנית נוצר לו ריקוד ספונטני עם ניגון כנס השלוחים, ממש לפני שהגיעו האוטובוסים והמדריכות עלו עליהם בידיעה שהן מגיעות נכונות להשקיע בילדי המעשים הטובים מעל ומעבר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.