מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשפ״ב 28.08.2022

מיתוג חדש ואווירה של 'הקהל': כך נפתחה השנה במוסדות חב"ד

שנת הלימודים החדשה נפתחה היום במוסדות החינוך של רשת אהלי יוסף יצחק בכל רחבי הארץ. רבבות התלמידים נחשפו למיתוג אווירה מרהיב שהושק ברשת. על הפרק: שורה של מיזמים מפתיעים בחודשים הקרובים
מיתוג חדש ואווירה של 'הקהל': כך נפתחה השנה במוסדות חב
תמונות: באדיבות המצלמים

בתום מספר שבועות של ימי 'בין הזמנים', נפתחה היום (ראשון) בעשרות תלמודי תורה של חב"ד בכל רחבי הארץ שנת הלימודים החדשה, תשפ"ג. מאות תלמידים חדשים הצטרפו בהתרגשות.

אגפי הפעילות השונים של רשת חינוך חב"ד - 'אהלי יוסף יצחק' ליוו את פתיחת השנה בשורה של מיזמים חדשים ופורצי דרך שיוטמעו במוסדות בחודשים ובשבועות הקרובים - פרי עבודה מאומצת במשך תקופה ארוכה, לצד הליווי הצמוד של הנהלת הרשת בכל אתגרי פתיחת השנה וההתמודדויות מול הרשויות המקומיות, משרד החינוך וכדומה.

מוסדות החינוך עוטרו במיתוג ייחודי המשדרג את נראות המוסדות. המיתוג החדש הכולל שלטי ענק עם מסרים חסידיים ושנים עשר הפסוקים לצד תמונות של רבותינו נשיאנו וכדומה.

בחודשים האחרונים קיימו ברשת מספר מפגשים עבור צוותי הניהול במטרה להיערך לקראת שנת הלימודים הקרובה, שהיא גם שנת 'הקהל' - ייחודיות שהרבי דיבר עליה פעמים רבות.

במפגשים הוצגו בפני המנהלים ואנשי החינוך מגוון תכניות 'הקהל' לשנה הקרובה. כן הוצגו תכניות חדשות בלימודי ההלכה.

גם בנושא לימוד הגמרא תוטמע השנה במוסדות החינוך של ה'רשת' תכנית חדשה, כהרחבה לתכנית לימוד הגמרא המהפכנית 'מפתחות לבית המדרש', שכבר שולבה בהצלחה בשנים האחרונות במוסדות ובמסגרתה ניתנים למחנכים כלים חדשים למסירת שיעורי גמרא, תוך שימת דגש על מתן 'מפתחות' בתלמוד לתלמידים, כאלו שילוו אותם לכל ימיהם.

השנה יורחב המערך גם לתלמידי הכיתות הבוגרות, כיתות ז' וח', כהכנה לעולם הישיבות. התכנית החדשה כוללת חוברות לימוד, הדרכות למורים וימי עיון ייחודיים - הכל במטרה למקסם את צורת לימוד הגמרא בתלמודי התורה לקראת עולם הישיבות.

בנוסף, בתקופה האחרונה לקראת שנת הלימודים, מפעילים ב'רשת' מערך שינוע אדיר של אלפי חומרי ועזרי למידה. הכל במטרה להאהיב את הלימוד על התלמידים ולהסיר ככל שניתן חסמים שונים.

"כולנו תקווה", אומרים בהנהלת ה'רשת', "שפתיחת שנת הלימודים הקרובה, אחרי היערכות ממושכת, בסיועם של כל עובדי הרשת לאגפיהם השונים, "תתן את אותותיה על התלמידים, כך שיגדלו כחסידים יראי שמים ולמדנים, וכולנו - כל השותפים בחינוכם - נוכל להצביע ולומר בגאווה: ראו גידולים שגידלנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.