מערכת COL | יום ל' אב ה׳תשפ״ב 27.08.2022

חשיפה: גננות ה'רשת' תתכנסנה למפגש מפתיע בתחילת השנה

ראש חודש אלול. הלימודים במוסדות החינוך של חב"ד נפתחים. השבוע יתקיים כנס מיוחד בשידור חי, המיועד למאות השליחות בגני חב"ד של "רשת אהלי יוסף יצחק" ברחבי הארץ. COL עם כל הפרטים
חשיפה: גננות ה'רשת' תתכנסנה למפגש מפתיע בתחילת השנה
גן ילדים חב"די. אילוסטרציה

ערב פתיחת שנת הלימודים ה'תשפ"ג - שנת 'הקהל', יתקיים כנס מיוחד בשידור חי, המיועד למאות השליחות בגני חב"ד של 'רשת אהלי יוסף יצחק' ברחבי הארץ.

הגננות והסייעות, המלוות את הילדים הרכים בשנים המשמעותיות ביותר, בהן הילדים כשתיל רך, אשר כל פעולה חינוכית נחקקת בליבם ונשמתם לכל חייהם, עמלות בימים אלו במסירות עצומה, שעות רבות, על הכנת הגנים, והערכות לפתיחת שנה ראויה מכל הבחינות.

דווקא בימים אלו, נדרשת העצירה וההתכנסות כדי להעניק להן כוחות ועוצמה לקראת השנה החדשה, שנת 'הקהל', בה כדברי הרבי, כל אחד ואחת מקבלים כוחות כשל מלך לקיום ענייני 'הקהל'.

בין מאות המקדימות להרשם לכנס, נערכת הגרלה על כרטיס טיסה לרבי בשנת 'הקהל' כנציגת השליחות בגני חב"ד, ההגרלה ושם הזוכה יפורסמו בסיום הכנס.

הכנס יתקיים במתכונת מיוחדת, בה כל הנהלת גני חב"ד מקומית, מכנסת את צוותי הגנים שלה, למפגש מושקע, בו יצפו יחד בכנס, בצירוף אסיפת הערכות לפתיחת שנה, בהתאמה לכל מקום ומקום. 

בצוות אגף גני הילדים ברשת מדגישים את מטרות הכנס: מערכת גני הילדים שונה משאר מערכות החינוך. כל גן הינו מוסד חינוך בפני עצמו, הצוות החינוכי אינו נפגש לאורך יום הלימודים עם צוותי חינוך מגנים אחרים, כפי שמתרחש בחדרי המורים בבתי הספר. לאור זאת יש צורך בחיבור עוצמתי ומאחד, המדגיש את הכמות והאיכות של מעצמת השליחות בגני חב"ד בארה"ק.

בכנס תושק התכנית השנתית של האגף, מלווה בחידושים ורעיונות ייחודיים לקיום ענייני 'הקהל', כפי הוראותיו של הרבי, בהתאמה מקצועית לילדי הגיל הרך. 

התוכנית עשירה ומגוונת, וכוללת תכנים ברמה גבוהה, אשר יעניקו העצמה שליחותית ומקצועית. יחד עם זאת הושם דגש על תכנון זמן מירבי ויעיל, על מנת ששעת הסיום תהיה נוחה ומתאימה למשתתפות.

גננות וסייעות שטרם נרשמו לכנס, מוזמנות לפנות למדריכת גני הרשת באיזורן, כדי לקבל לינק לרישום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.