מערכת COL | יום כ"ט אב ה׳תשפ״ב 26.08.2022

1,800,000₪: הקהילה ברחובות התאגדה למען 3 מקוואות חב"ד

במגבית ענק שאותה הוביל המרא דאתרא הרב גלוכובסקי, גוייסו מאות אלפי שקלים מחברי קהילת חב"ד ברחובות  לטובת חידושו של מקווה "חיה הדר", לזכרה של הילדה החב"דית שהלכה לעולמה, ובנייתם של עוד בורות טבילה חב״ד במקוואות בשתי שכונות
1,800,000₪: הקהילה ברחובות התאגדה למען 3 מקוואות חב
תמונות: באדיבות המצלם

בקהילת חב״ד רחובות מציינים בסיפוק הישג: 843 תורמים השיאו תרומה בסך 851,876 ש״ח במהלך שבוע השותפות שהוכרז לטובת חידושו של מקווה ׳חיה הדר׳ ברחוב מדאר בעיר ובנייתם של עוד בורות טבילה חב״ד בור על גבי בור בשתי מקוואות, בשכונת המדע ובשכונת אושיות. 

סכום הגיוס שנאסף במגבית זו הוא בנוסף למגבית יסוד שנערכה בקהילה לפני מספר שנים ובה גויסו כמה מאות אלפי ש"ח לטובת המקווה המרכזי. 

מזה שנים סבל המקווה המרכזי בעיר ברח׳ מדאר מהזנחה כוללת. פניות חוזרות ונשנות למועצה הדתית נענו בכל שאין משאבים על מנת לשנות את המצב. 

רב מרכז העיר וקהילת חב״ד רחובות, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד, הרים את הכפפה, גייס את חברי קהילת חב״ד וביחד עם המועצה הדתית שהשתתפה בסכום של 684,000 הובילו שיפוץ בסך 1,800,000 ש״ח.

במקווה חיה הדר מונצח שמה של החיילת בצבאות ה׳ חיה הדר ע״ה בת יבלחט״א ר׳ ישראל ונחמה ג׳רופי שהלכה לעולמה לפני כמה שנים.

״זהו מקווה ציבורי״ מסבירים בקהילת חב״ד, ״מתבקש היה שהמועצה הדתית והנהגת העיר בכלל תתגייס לשנות את המצב. יחד עם זאת, מתוך ערבות הדדית ורצון טוב להיטיב עם כלל אוכלוסיית העיר, גייסנו את המשאבים ויחד עם המועצה אנו עומדים בקרוב לברך על המוגמר״. 



בתקופה האחרונה הולכת ונשלמת בנייתם של עוד שתי מקוואות בעיר על ידי ארגון ׳טהרת הבית׳.

בקהילת חב״ד רואים בכך הזדמנות אדירה וקראו לציבור להתגייס ולהביא לכך שבקרוב יעמדו לרשות הציבור שלוש מקוואות מפוארים ומזמינים.

את חידוש ובניית המקוואות מלווה מטעם קהילת חב״ד מנהל מרכז מקוואות חב״ד שע״י בית דין רבני חב״ד באה״ק הרב חיים אליהו גלוכובסקי, רב קהילת חב״ד בית שמש ג׳.  

בקהילה כבר מצפים בקוצר רוח לחגיגות חנוכת מקווה ׳חיה הדר׳ ברח׳ מדאר עוד לפני ראש השנה במעמד הרב גלוכובסקי, ראש העיר, סגני ראש העיר, ראש המועצה הדתית ומכובדים.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.