| יום כ"ט אב ה׳תשפ״ב 26.08.2022

מבזבזים את האוצרות בשנת הקהל עם סדרת הגרלות חסרת תקדים

לראשונה בתולדות "אור החסידות" - 6 הגרלות על טיסה לרבי לכל המשפחה | ב"הקהל" הקרוב ממשיכים להאיר את העולם למעלה ממדידה והגבלה | לכל הפרטים  
מבזבזים את האוצרות בשנת הקהל עם סדרת הגרלות חסרת תקדים

מכון "אור החסידות" שהוקם לפני ח"י שנים הפך מזמן לשם נרדף להפצת תורת הרבי לכלל ישראל. את חוברות "לקראת שבת" אין מישהו שיכול לפספס, ולא רק בקרב הקהל החב"די: הפרויקט שנולד ב-770 בזכות תמימים נמרצים כבש את הקהל התורני ומגיע היום למאות בתי כנסת, בתי מדרש וישיבות בקרב הציבור התורני.

בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט התעצמה הפעילות בארגון והפכה למפעל אדיר. עם מרכז הוצאה לאור שמפיץ אלפי ספרים בשנה, חשיפה נרחבת בעיתונות החרדית העולמית, הפצת חסידות ברמה בינלאומית תוך שיתוף פעולה עם ארגוני ענק ותרגום ל-6 שפות, והפצה מסיבית של שיחות ומכתבים מהרבי במדיה החברתית.

בזכות פעילות הארגון נחשפים כיום לא פחות מ-100,000 אנשים ונשים מדי יום למכתבים ושיחות של הרבי. הפצה בענק פשוטו כמשמעו - ועם חשיבה בענק מגיע גם קמפיין ענק שלא היה כמוהו:

הקהל ה'תשפ"ג ב"אור החסידות": 6 משפחות טסות לרבי!

בקמפיין השותפות השנתי, כל כרטיס הגרלה יעניק לתורם זכות השתתפות ב-6 הגרלות שייערכו בחצי השנה הקרובה - הגרלה אחת בכל חודש. בכל הגרלה משפחה שלמה תזכה בכרטיסי טיסה ותוכל להגיע לרבי במהלך שנת הקהל.

"הרבי לימד אותנו שצריך להפיץ חסידות למעלה ממדידה והגבלה, באופן של לכתחילה אריבער. אנחנו עושים את החלק שלנו בעניין הזה ומרחיבים את המעגלים מדי חודש. כעת כל חסיד וכל אחד שאכפת לו מהפצת המעיינות חוצה יכול ומוזמן להצטרף ולהרוויח פעמיים: גם תרומה להפצת חסידות וגם אפשרות לזכות בפרס המיוחד - ולא אפשרות אחת אלא 6 כאלה!"

להשתתפות בהגרלות היכנסו לאתר>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.