מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשפ״ב 25.08.2022

בעלות של עשרה מיליון שקלים: תיכון חב"די חדש יוקם באלעד

אחרי למעלה משנתיים, התקבל ממשרד החינוך האישור המיוחל לבניית תיכון חב"ד בעיר אלעד שישמש את בנות העיר וכן את הבנות החב"דיות מהאזורים הסמוכים | העלות המשוערת של בניית התיכון עומדת על 10 מיליון שקלים
בעלות של עשרה מיליון שקלים: תיכון חב
הסיור שנערך בשטח

אחרי למעלה משנתיים, התקבל ממשרד החינוך האישור המיוחל לבניית תיכון חב"ד בעיר אלעד. התיכון ישמש את בנות העיר וכן את הבנות החב"דיות מהאזורים הסמוכים. העלות המשוערת של בניית התיכון עומדת על 10 מיליון שקלים. 

עם קבלת האישור, בסיוע ובהשתדלות ראש העיר ר' ישראל פרוש, נערך סיור מיוחד בשטח המיועד לבנייה, בהובלת יו"ר המוסדות ר' אורן מזרחי, יו"ר ועדת החינוך החב"דית ר' דורון ברגר – יחד עם מנהלי מוסדות החינוך של חב"ד בעיר, אדריכלית התיכון הגב' לאה שניאור ומנהל המחלקה ר' שייע שטרן, וזאת במטרה להתאים את הבנייה לקומפלקס החינוך הענק של חב"ד באלעד.

עם בניית התיכון, מוסדות החינוך של חב"ד באלעד יספקו מענה לילדים כבר משלב המעון ועד כיתה י"ב. תחילה ייפתחו 2 כיתות ט' ובהמשך כיתות י', י"א וי"ב. 

על פי הערכות, בניית התיכון תסתיים בעוד שלוש שנים, תוך השקעה מיטבית עם מיטב הטכנולוגיות וההתאמות החינוכיות לתלמידות. 

בחב"ד אלעד לא ממתינים עד לסיום בניית התיכון וייפתחו עוד קודם לכן 2 כיתות ט' במוסד הקיים, זאת כדי להקים בהקדם את התשתית החינוכית לכל כיתות התיכון. 

"בניית התיכון היא חלק מתנופת הבינוי של חב"ד באלעד בראשות ובהובלת המרא דאתרא הגה"ח הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי", אומר יו"ר המוסדות ר' אורן מזרחי, "וחלק מהסכם הגג והמכרזים לקראת בנייה מתוכננת של אלפי דירות בעיר אלעד והתרחבות העיר בהיקפים גדולים מאוד". 

לצד הבנייה ההולכת ונשלמת של הישיבה הקטנה של חב"ד בעיר בראשות ראש הישיבה הגה"ח הרב אברהם אשר בלינוב, הואצו עבודות בניית בית הכנסת המרכזי של חב"ד בעיר. וכן בהשתדלות נציג חב"ד הרב מזרחי, הולכת ומתקדמת התוכנית לבניית מקווה נוסף בעיר – בשיטת בור על גבי בור. בנוסף, הוקצה שטח גדול לישיבה גדולה של חב"ד והתקבלה הקצאה לבית חב"ד בעיר בראשות הרב יוסף יצחק סילברמן – והיד עוד נטויה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.