מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשפ״ב 25.08.2022

באלעד מסכמים: שני שבועות סוערים של התקשרות שליחות

כך נחתמו שבועיים סוערים של מחנה קיץ גן ישראל בעיר אלעד. בהנהלת הקעמפ מציגים את הפעולות ואת באנקעט הסיום. ויש גם גלריית תמונות נרחבת
באלעד מסכמים: שני שבועות סוערים של התקשרות שליחות
צילומים: מענדי ושמוליק קורנט

שבועיים סוערים במיוחד נחתמו בשבוע שעבר ב'באנקעט' הסיום של 'גן ישראל - אלעד'. שבועיים שבהם החיילים חוו חוויה חסידית מרוממת ומיוחדת במינה.

לדברי הנהלת הקעמפ, יוכיחו על כך המשובים המרגשים של ההורים שמספרים שהם פשוט שלחו לקעמפ ילד, והם קיבלו אותו בחזרה חסיד.

אם זה במסר המיוחד שליווה את החיילים לאורך כל הקעמפ שכל צורת עבודתינו צריכה להיות חדורה בהכרה ש"אזוי און נישט אנדערש" - כך ולא אחרת. ובתפילות הסוערות שהתקיימו בחיות מיוחדת, בלימודים החוויתיים, בטיולים ובאטרקציות, ביום שליחות שבו כל חייל הבין שעל כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת המשימה העיקרית - "להביא לימות המשיח", וכן, גם אני שליח! ופעילויות המיוחדות של הקעמפ, בהצגת הצוות המרתקת שהמסר העולה ממנה חד וברור, שיהודי הוא אף פעם לא לבד! הקב"ה תמיד נמצא איתו בכל מצב שהוא!

ובמלחמת התקשרות הסוערת, שסבבה סביב הנושאים מסירות נפש ומסירות הרצון, מלחמה שעדיין לא נראתה כמותה בגן ישראל אלעד, שבמהלכה נלמדו למעלה משלושת אלפים שורות של תניא בע"פ!. כשלבסוף ניצחה פלוגת מסירות נפש.

בכנס הסיום כיבד בנוכחותו המרא דאתרא הרב ירוסלבסקי שליט"א שהסביר לחיילים בטוב טעם שבעצם הקעמפ לא נגמר, אלא רק התחיל, שהשפעתו אמורה לחלחל לכל השנה כולה.

לאחר מכן דיבר מנהל הקעמפ הרב שניאור שי' לישנר שלבסוף הודו לו כל חיילי גן ישראל על התמסרותו העצומה להצלחת הקעמפ. בסיומו של הקעמפ אכן אפשר להיווכח ולראות במציאות את משפטו הקדוש של הרבי "גן ישראל הוא סדן שמייצרים עליו חסידים".

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.