מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשפ״ב 24.08.2022

ההיערכות בשיאה: כך מתכוננים שלוחי הרבי בישראל לחודש אלול

הנגשה רחבה של מועדי ישראל למאות אלפי ילדים, מבצע מזוזות רחב היקף, מבצע שופר לשיאים חדשים ומבצע לולב עם הידור נוסף | כך נערכים שלוחי הרבי וצעירי אגודת חב"ד לקראת חודשי החגים | סיקור מיוחד באתר COL
ההיערכות בשיאה: כך מתכוננים שלוחי הרבי בישראל לחודש אלול
צילומים: צעירי חב"ד

חודש אלול הקרב ובא, הוא אחד החודשים העמוסים ביותר עבור שלוחי הרבי. בזמן שהציבור נפש וטייל לאורכה ולרוחבה, שלוחי הרבי בארץ הקודש המשיכו להיערך לקראת הפעילות הגדושה בחודש אלול, וכמובן בחודש הבא אחריו - חודש תשרי תשפ"ג. הפעילות דורשת תכנון מוקדם וגיוס משאבים רבים מצדם של השלוחים המסורים שכל דקה בחייהם מוקדשת לשליחות הקודש של הרבי.  

בצעירי אגודת חב"ד, עמלו מבעוד מועד על שורת תכניות מגוונות עבור השלוחים והפקת ארגזי כלים, במטרה למקסם את מבצעי הקודש ולהעצים את פעילותם של השלוחים, בכל התחומים.

אחת התכניות הבולטות לחודש אלול, היא "חגים ונהנים" מבית אגף 'מבצע חינוך' בצעירי חב"ד. מטרת התכנית להנגיש את חגי ישראל למאות אלפי ילדים.

באמצעות מארז כלים מיוחד, יוכל כל שליח לבצע הפעלה חווייתית מרתקת עם סרטון אנימציה במוסדות החינוך. תחת הכותרת "בעקבות הקול", מונגשים מסרים חינוכיים חברתיים לילדים, בהגשה מושקעת ומרתקת. לצד הקרנת הסרט, יוכל כל ילד ליצור כרטיס שנה טובה עם כרטיס מרהיב שיוענק לו במתנה. גם בגני הילדים תתקיים פעילות מקיפה לקראת חודש החגים, ובמרכזה חוויה רב חושית, מישוש ולמידה על השופר.

כהוראת הרבי להזדרז בבדיקת תפילין ומזוזות בחודש אלול, החלו השלוחים בכל רחבי הארץ בפעילות הסברה מיוחדת לבדיקה - הן בקרב אנשים פרטיים והן בקרב מרכזי עסקים. בנוסף, מקיימים השלוחים מבצע מזוזות בבתי הספר ובמרכזים ציבוריים מגוונים.

וגם 'מבצע שופר' לא נשאר מאחור. אגף 'שגרירים' הזמין את כלל השלוחים להכשיר את מקורביהם ללמוד את הלכות תקיעת השופר ובכך להכפיל בכפל כפליים את מבצע שופר. "אל תהיה תקוע, למד אותם לתקוע", נכתב בפרסומים של ה'שגרירים', שם בישרו כי "100 שלוחים הכשירו 1,000 אנשים לתקוע בשנה שעברה וכך הכפילו את מבצע שופר. גם אתה יכול!".

לצורך כך, מונגשת לכל שליח ערכה מקיפה עם כל מה שצריך לקורס: חוברות לימוד, מדריך למנחה, תעודות מודפסות, טופס רישום, פרסומים וסרטוני הדרכה. ניתן גם לשדרג את הפעילות עם שי לכל משתתף ומעמד לשופר

וכמידי שנה, צעירי חב"ד מפתיע עם מארז-השי החדש לידידים לרגל ראש השנה. והשנה, מארז מכובד, בגימור מרשים, המוגש בצורה מושלמת, ובו: סט ארבעה ברכונים לחגים, שבת וברכת המזון, לצד קופסת דבש ודבשון מהודר, והכל בשקית תואמת מהודרת.

ראש חודש אלול טרם הגיע, והשלוחים כבר נערכים לסוכות. צעירי חב"ד הכריז בימים האחרונים על "יריד ארבעת המינים של בית חב"ד", המאפשר לכל בית חב"ד לקיים יריד של ארבעת המינים לכלל המקורבים. היריד יספק לולבים מהודרים, אתרוגים מזן קלבריה והדסים בהשגחות מהודרות

שורות אלו, היו הצצה מזערית, לפעילות רבת ההיקף של שלוחי הרבי בארץ הקודש, המתכוננת בחודשים אלול-תשרי הבאים עלינו לטובה. "משנה לשנה הולכת וגוברת תנופת הפעילות של השלוחים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "משנה לשנה אנחנו רואים במוחש את 'מה להלן עומד ומשמש, אף כאן עומד ומשמש'; הפעילות ההולכת וגוברת של השלוחים, ממחישה לנו את התממשות ברכותיות הקדושות של הרבי המשלח, המלווה יום-יום את שלוחיו שלא מרפים ממשימת השליחות - להכין את העולם לקבלת פני משיח צדקנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.