מנחם קרביצקי | יום כ"ז אב ה׳תשפ״ב 24.08.2022

הרב יהודה ליב נחמנסון: "ראיתי בעצמי חלק מהתכנים והתרשמתי מאוד"

חיזוק משמעותי לערוץ סרטי הילדים החינוכי הגדול "פני מלך" - הרב יהודה ליב נחמנסון, דומ"ץ, ראש כולל הוראה ומשפט ברחובות שלח בשבוע שעבר להורים מכתב המלצה על "פני מלך"
הרב יהודה ליב נחמנסון:

הרב יהודה ליב נחמנסון, דומ"ץ, ראש כולל הוראה ומשפט ברחובות שלח בשבוע שעבר להורים מכתב המלצה על "פני מלך"

"ראיתי בעצמי חלק מהתכנים והתרשמתי מאד מהאחריות וחרדת הקודש של העורכים להעביר את המסרים היהודיים והחסידיים בצורה אותנטית, יין ישן בכלי חדש, ללא תוספות שאינן נחלת התורה והמסורה מדור דור" כתב הרב נחמסון בפתח מכתבו והוסיף "כמה מרנין ומשמח את הלב אשר יהודים חסידים לקחו על עצמם שליחות חינוכית, לשמר את הניחוח החסידי העתיק, שבדורנו תנועת נפש זו יקרה מכל יקר. בוודאי ההורים יוכלו לשמוח ולגיל בכך שישנו מענה הולם - תורה יקרה בכלי נאה - שמושך את הלב".

הרב נחמסון מציין במכתבו את דברי הרבי שעודד את השימוש בהמחשות בענייני היהדות, באופן שיתקרב לעולמו של הילד ויציג בפניו את התוכן הגבוהה בצורה שהוא יבין ויתחבר.

"פני מלך" הוא מעין בית חב"ד וירטואלי לילדים, המצליח לתת חוויה משפחתית של הנאה מלימוד התורה. הרב דורון ויעל הגי, העומדים בראש הערוץ, שומעים לא פעם על גננת שמתכננת להפתיע את הילדים עם סיפור חסידי, ופתאום היא מגלה לפליאתה שרוב ילדי הגן כבר מכירים את הסיפור עד לפרטים הקטנים מהסרטונים של 'פני מלך' שמציגים רעיונות גבוהים, בעזרת דמויות תורניות, צחוק, הומור בריא ובעיקר הנאה מתורה טהורה וצרופה. הורים רבים מספרים מעת לעת לרב דורון ולרבנית יעל שבזכותם יש למשפחה שולחן שבת וילדיהם לבושים לשבת קודש בשעה מוקדמת כדי להספיק לצפות בסרטונים החדשים של "פני מלך". 

כדי להבין מה בדיוק מכיל האתר של "פני מלך" מסביר הרב דורון הגי: "כיום יש באתר 'פני מלך' למעלה מ-600 סרטונים על פרקי אבות, נפלאות הבריאה, ישנה סדרה מיוחדת עם שלמה מהחיות של שלמה, ספר הזיכרונות, חודשי השנה ועוד הרבה. יש גם 300 משחקים שהם נטו לימודיים על פרשת השבוע ועל החגים. למשל, הילדים לומדים לסדר את פרשות השבוע, לומדים מה ה' ברא בכל יום וכו'. חלק נוסף באתר הוא סדרת סיפורי שמע. כך הילדים מפתחים את הדמיון, ולא רק מקבלים מן המוכן חומר חזותי. זה טוב להשמעה לפני השינה, זה מביא להם ידע תורני שהנשמה שלהם סופגת לפני השינה, ובנוסף הם זוכים להאזין לניגונים שנותנים להם מרגוע לנפש. לילדים הקטנים יותר יש דפי צביעה, סדנאות, מדע, הוראות בעבודת ה'. למשל, הילדים לומדים על כך ששמן ומים לא מתערבבים, אז מה זה אומר? הילדים עושים ניסוי, ולומדים מזה הוראות בעבודת ה', וכך הילד לוקח איתו את זה אחר כך לחיי היומיום. כל דבר ספוג ביראת שמיים בלי פשרות בכלל".

החזון של אתר "פני מלך" כפי שמציג אותו הרב הגי הוא "להמשיך לקחת את כל התורה, ולהפוך אותה לבחינת ראיה – להמשיך בסדר משניות, הלכות, פרקי אבות ותפילה. ברוך ה' לאט לאט אנחנו מצליחים להגשים עוד מהחלומות האלה".

כעת מציע אתר "פני מלך" מנוי לחודש ראשון ב-10 ש"ח בלבד!

בערוץ "פני מלך" תוכלו לצפות במאתיים סרטונים על ספר הזכרונות והתניא, מאה ושישים סיפורים חסידיים באנימציה ועוד מאות סרטונים על חגי ישראל, פרקי הלכה, סיפורי שמע, הפעלות ומשחקים.
מהרו להרשם וספקו לילדיכם סרטים ומשחקים חינוכיים ואיכותיים


רוצים להנות עם הילדים מתוכן חסידי ומקצועי? הכנסו עכשיו ל"פני מלך" ותגלו אוצר של סדרות וסרטונים - הלכה, פרקי אבות, סיפורי חסידים ועוד..
במבצע הכרות מיוחד - 10 ש"ח לחודש הראשון! 

הרשמו עכשיו: לחצו כאן>>> 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.