צבי סופר | יום כ"ו אב ה׳תשפ״ב 23.08.2022

בלב אתר הנופש: חנוכת המשאית בהרי הקטסקלס

באירוע מרגש בהרי הקטסקלס, נחנכה משאית מיוחדת להפצת ספרי חסידות במסעדה של הנגיד ר' שניאור מינסקי
בלב אתר הנופש: חנוכת המשאית בהרי הקטסקלס

בתחילת השבוע נחנכה משאית נוספת של "בדרך" להפצת ספרי חסידות, בהתרגשות רבה, בנוכחות תורמים נכבדים והנהלת מכון 'אור החסידות'.

מדובר על המשאית השניה להפצת ספרי חסידות, כאשר המשאית הראשונה יצאה לדרך רק לפני שנה  - שניהן יחד תפעלנה להפצת ספרי חסידות בהיקף אדיר בארצות הברית.

לדברי מנהל 'אור החסידות' הרב אברהם מן, "המשאית החדשה, מיועדת להגיע למקומות מרוחקים וליעדים נוספים שמפאת המרחקים המאתגרים לא היתה אפשרות להגיע אליהם עד עכשיו עם המשאית הראשונה. מדובר על הפצת המעיינות בקנה מידה עצום, בכמות ובאיכות".

האירוע יתקיים ליד שפת הים, במונטסילו שבהרי הנופש בארצות הברית, במסעדתו של הנגיד ר' שניאור מינסקי, הנמנה בין התורמים הנכבדים למשאית החדשה ולפעולות "אור החסידות"

באירוע סקר הרב אברהם מן בפני המשתתפים את התוכניות העתידיות להפצת ספרי חסידות, ואת מידת ההשפעה הניכרת בשטח כתוצאה מנוכחות המשאית במקומות חדשים.

הנגיד ר' אברהם לוקשין, שנכח באירוע, התרגש מאוד מהעוצמה של המשאית המיוחדת, וכך גם בני משפחת הרה"ח ר' זושא ע"ה וילהלם, שהעלו על נס את המשך הפעולות להפצת המעיינות, שהחלו בעידודו של הרב וילהלם, וממשיכות בתמיכת המשפחה.

לאחר שירת "טייערע ברידער" בסיום האירוע, הותנעו המשאיות ויצאו לדרכם, להפיץ המעיינות חוצה, בריכוזים החרדים באיזור, בהם נמצאים בימים אלו עשרות אלפי משפחות השמחות לקרוא וללמוד ספרי חסידות.

פעילות משאית "בדרך" של אור החסידות, מצטרפת לפעילות חובקת עולם במהלך כל השנה; בארצות הברית ובארץ הקודש, בחוברות "לקראת שבת", בספרים תורניים ובניו מדיה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.