COL | יום כ"ו אב ה׳תשפ״ב 23.08.2022

לאחר 12 שנה בתפקיד: בשדרות נפרדו בהתרגשות מהרב הבלין

 במועצה הדתית בשדרות נערך טכס פרידה מרגש מהרה"ג הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת, ראש ישיבת חב"ד וחבר בי"ד רבני חב"ד לרגל סיום כהונתו כמ"מ רב העיר שדרות, לאחר שנבחר לאחרונה רב חדש לעיר • ראש עיריית שדרות אלון דוידי שיבח את הרב הבלין: "מודה לרב משה הבלין היקר על כ-12 שנים של התנדבות מלאה, בכהונת מ"מ רב העיר, פעל רבות להרמת קרן הדת בכל התחומים" • הרב הבלין קיבל שי והקדשה מיוחדת
לאחר 12 שנה בתפקיד: בשדרות נפרדו בהתרגשות מהרב הבלין

במועצה הדתית בשדרות נערך טכס פרידה מרגש מהרה"ג הרב משה הבלין, רב העיר קרית גת, ראש ישיבת חב"ד וחבר בי"ד רבני חב"ד לרגל סיום כהונתו כמ"מ רב העיר שדרות.

בתפקיד זה כיהן הרב הבלין בהתנדבות במשך כ-12 שנה ודאג במסירות לכל ענייני הדת.

 

הטקס נערך במשרדי המועצה, ביוזמתו של הממונה, בן ציון ארביב, שביקש להוקיר תודה והכרת הטוב לרב הבלין "ששירת את העיר שדרות ואת תושביה נאמנה במשך כ11 שנים בתפקיד מ"מ רב העיר". עוד ציין לשבח את פעילותו של הרב לאורך כל השנים לחיזוק והעצמת חומות הדת ולקידוש שם ה' בקרב העיר שדרות ותושביה.

באירוע המרגש אותו הנחה מזכיר המועצה, הרב מיכאל אפללו, נשאו דברים, הרב דרור טויל, רב העיר, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, הרב משה זאב פיזם שליח הרבי בשדרות ונציג מעובדי המועצה. את המעמד כיבד מפקח מחוז דרום ביחידה לאכיפת הנאה בכשרות של אגף הכשרות ברבנות הראשית לישראל, הרב חיים מלכה.

רב העיר, הרב דרור טויל, שיבח את מסירותו והתמדתו של הרב הבלין, לטובת תחומי הרבנות במשך למעלה מעשור בשדרות, בכשרות, במקוואות, בנישואין ובעירובין. הרב טויל שיתף את הנוכחים שבמשך השנים הללו, היה בינו לבין הרב הבלין, קשר ישיר ושוטף בכל עניין בו היו צריכים להוסיף ולחזק את הקיים. הרב טויל הודה לרב הבלין על שנים של עשייה רבנית בהתנדבות מלאה. 

הרב משה זאב פיזם, שליח חב"ד בשדרות דיבר בשבחו של הרב הבלין ודרכו ברבנות שדרות. ובירך את הרב הנבחר הרב דרור טויל, "בנועם הליכותיו, ישרת את כל העיר בצניעות ובחן, וביחד העיר תהיה באחדות אמיתית להנגשת היהדות לכולם באופן מחבק ואוהב, ובעזרת השם הרב דרור טויל יעשה ויצליח". הרב פיזם הוסיף, "אני מאחל לרב טויל, הצלחה רבה בתפקידו, ובע"ה יאריך ימים על ממלכתו ויעלה מעלה מעלה, ויוביל את העיר לקירוב לבבות ולאהבת חינם".

הרב מיכאל אפללו, שיבח בדברי ברכה את ישרותו ודרכו המיוחדת של הרב הבלין שידע לפעול במקצועיות ובנחישות רבה ביסודיות ובמקצועיות שאין כדוגמתה והפך עולמות בתחומי הכשרות והמקוואות במשך כל שנות כהונתו תוך שימת דגש על מאור פנים ואהבת ישראל לכל אדם ועל מידת האמת שהיא נר לרגליו מבלי לחשוש מאיש. כמו כן בדבריו קידם בברכת ברוכים הבאים את הרב דרור טויל לתפקיד רב העיר ושיבח את דרכו המיוחדת של הרב בהובלת קידום ענייני הדת והעצמת השירות לטובת תושבי העיר שדרות.

בדבריו, שיבח ראש עיריית שדרות, אלון דוידי את הרב הבלין ואמר: "בשם שדרות ותושביה, אני מודה לרב משה הבלין היקר על כ-12 שנים של התנדבות מלאה, בכהונת מ"מ רב העיר, ופעל רבות להרמת קרן הדת בכל התחומים. נישואין, כשרות, עירובין ומקוואות. הרב הבלין היקר הוא דמות רבנית מיוחדת שזכינו בה , המגלמת בתוכה אהבת ישראל, מאור פנים יחד עם נחישות ורגישות מיוחדת".

במרכז הטקס, נשא הרב משה הבלין דברים וסקר את האתגרים הרבים בתחום הרבנות שהעיר שדרות עברה במהלך העשור האחרון ואת התקדמותה המרשימה בתחומי הכשרות, המקוואות, העירובין והנישואין. הרב הבלין שיבח את עובדי המועצה ואמר שהרבה דברים טובים הוא הצליח להעמיד בקריית גת בזכות שדרות.

לקראת סיום העניקו ראש העיר וממונה המועצה לרב הבלין, שי לאות הוקרה מטעם העירייה ומטעם המועצה הדתית. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.