מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשפ״ב 22.08.2022

גוד ביי גן ישראל: פרידה מרגשת בגן ישראל ארץ הקודש • תיעוד

בבאנקעט סיום חגיגי ננעלו עשרה ימים של חוויה חסידית בלתי נשכחת בגן ישראל ארץ הקודש • שוב ושוב שרו החיילים את המנוני הקעמפ השונים, התעוררו וקיבלו החלטות טובות בהם יקחו את הקעמפ להמשך הדרך • COL מגיש תיעוד
גוד ביי גן ישראל: פרידה מרגשת בגן ישראל ארץ הקודש • תיעוד
צילום: שניאור פרידמן

אותות הסיום ניכרו בכל פינה, השלטים השונים כבר הוסרו והכפר חזר למראה האפור והשגרתי שלו, את השדרה המרכזית מילאו מזוודות ותיקים לרוב. הנה בא רגע הסיום.

סביב שולחנות ערוכים התיישבה משפחת גן משראל כולה, 430 החיילים ו-140 אנשי הצוות לבאנקעט סיום חגיגי ומפואר. את הבאנקעט פתח הרב חיים קפלן שהודה בפירוט רב לכל אנשי הצוות השונים על התמסרותם ללא לאות להצלחת הקעמפ, כשהחיילים והצוות נעמדים כולם להריע בתודה.

במהלך הבאנקעט חולקו תעודות הצטיינות ופרסים יקרי ערך לחיילים שהעפילו לדרגות 'אלוף' ו'תת אלוף' בשינון תניא ומשניות בע"פ, וכן לחיילים שניצחו בתחרות 'החוזרים' וכתבו את החזרות המדויקות ביותר בקעמפ. בין הדברים שרו החיילים שוב ושוב את ההמנונים החדשים של השנה.

בהמשך עלה נציג החיילים לשתף בדברים מעוררים שנאמרו לילה קודם לכן בהתוועדות שערכה הסיירת שלו. כמובן שלא דילגו גם על חרוזי ה'גראמענ'ס' המסורתיים על ידי אנשי צוות שונים.

דברי פרידה וסיום נרגשים הושמעו גם על ידי הגנרלים ובשירת "גוד ביי גן ישראל" שנמשכה שעה ארוכה ננעל הבאנקעט ותם לו מחנה גן ישראל, משאיר לכולם טעם מתוק כל כך, וחוקק בליבם חווי' חסידית לכל החיים.

צפו בגלרייה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.