COL | יום כ"ה אב ה׳תשפ״ב 22.08.2022

מחו דמעה בזמן הפרידה: נחתם קעמפ 'צבא הרבי' לוד

 ילדי שיכון חב"ד בלוד קיבלו מנות גדושות של רבי ו'התקשרות' ב'דיי קעמפ' השכונתי • ה'על האש' הלילי והתוועדות על דמותו התמירה של ר' לוי יצחק, ה'וואי פארק' ופעילות קומית, ודמעה של פרידה "גוד ביי גן ישראל" • הנה לכם הסדן, ואלו החסידים
מחו דמעה בזמן הפרידה: נחתם קעמפ 'צבא הרבי' לוד
צילום: שמואל בצלאל דהן

"הפכתם את הבית!": חזרתם של החיילים לביתם הביאה שלל תגובות נלהבות של הורים, זו רק תגובה אחת מני רבות.

במהלך השבועיים האחרונים ילדי שיכון חב"ד בלוד קיבלו מנות גדושות של רבי ו'התקשרות' ב'דיי קעמפ' השכונתי. הנה לכם הסדן, ואלו החסידים.

 

יומן מסכם מקעמפ 'צבא הרבי' לוד

מאת: א' מאנשי הצוות

קצרה היריעה מלהכיל, ואף הדף הקצר ומעט המקום, אין ביכולתם להעביר את עוצמת הרגש והחוויה שהיו מנת חלקם של חיילי 'צבא הרבי' לוד בימים האחרונים.

לאחר שני ימי המלחמה, 'מלחמת התקשרות', ולאחר ההכרזה המסורתית והקפיצה לבריכה, חזרו החיילים בשיא המרץ לימי ה'שגרה' של הקעמפ. אבל לא להרבה זמן.

ביום שלישי בערב, לאחר יום עמוס בחוויות ופעילויות מגוונות וסוחפות, הוזמנו חיילי האוגדה הבוגרת ללינת שטח חווייתית ומהנה, אך זהו רק סופו של דבר.

תחילה, בשעות הערב, צפו החיילים בהצגת הצוות המושקעת והמהנה אותה הכינו צוות הקעמפ ברוב כישרון.

לאחר ההצגה התיישבו החיילים בצוותא יחד עם מפקדי הסיירות ל'על האש' לילי וחוויתי במיוחד בסימן התוועדות לרגל כ' באב. את הניגונים המעוררים אותם ניגנו החיילים סביב האש הבוערת היה ניתן לשמוע, אך את פעולתם בלבבות לא ניתן להעריך.

בסיום ההתוועדות פרשו החיילים את שקי השינה, בנו את האוהלים, והתארגנו לשינה. המרכזים עברו בין החיילים ואיחלו לכל אחד 'אגוטע נאכט'. החיילים שקעו בשינה, עייפים ומרוצים.

ביום רביעי התעוררו החיילים בשעת בוקר מוקדמת.. נטילת ידיים, ברכות השחר והתארגנות ומיד התיישבו יחד עם המפקדים ללמוד בצוותא אודות דמותו הטמירה של ר' לויק, אביו של כ"ק אדמו"ר.

במהלך היום התקיים טיול מהנה במיוחד באוגדה הצעירה ל'וואי פארק' מתחם אטרקטיבי ואתגרי, ההנאה של החיילים הייתה רבה.

בעוד חיילי האוגדה הצעירה רצים וקופצים בהנאה, צפו חיילי האוגדה הבוגרת בפעילות קומית ומשעשעת אותה העבירו בהצלחה מפקדי האוגדה לקול שמחתם של החיילים.

יום חמישי, כא' באב הגיע.

יום אחרון ל'גן ישראל'. שירי סיום נשמעו ברחבי המתחם, ומעיני החיילים ניבט דוק של עצבות, זמן פרידה.

לאחר תפילת שחרית מיוחדת וחלוקת תמונות של הרבי מאת קציני הלימודים, נערכה הפעילות המסורתית של 'משפט צוות' בהם הואשמו אנשי הצוות ב'פשעים' אותם ביצעו במהלך הקעמפ ואף 'נענשו' על כך.

אחרי פעילות מיוחדת זו, הגרילו קציני הלימודים את הפרסים על מבצע הלימוד ושינון התניא.

זהו, מפלס ההתרגשות עלה. 'גן ישראל' נסגר וממתין כבר בציפייה להיפתח שוב בשנה הבאה. ועוד קודם לכן במפגשים החודשיים של צוות וחיילי גן ישראל בעיר לוד. החיילים והמפקדים המרוגשים, ניגנו יחד את שיר הסיום ומחו דמעה בזמן הפרידה. 'גוד ביי גן ישראל'.

 


חיילי גן ישראל והנהלת מתנ"ס חב"ד מודה בראש ובראשונה למפקדים והצוות המסורים כל כך, תלמידי התמימים מהישיבה בלוד, אלעד, מגדל העמק וכפר חב"ד. שלולא מסירותם הבלתי נפסקת לא היה הדבר כה מושלם.

את הקעמפ ניהלו ברוב כישרון ר' יוסי עמוס והת' יהודה מנחם בן חיים יחד עם הת' שניאור זלמן בוטמן והת' יוסף צבי קעניג. תחת חסותה ובעזרתה של הגב' אריאלה יורקביץ מנהלת מתנ"ס חב"ד בלוד.

כל הטוב הזה לא היה יכול לקרות ללא עזרתם האדיבה של חברי וועד הקהל וחברי ארגון יחד למענכם בלוד הרב חיים גלינסקי ור' יוסי לויטין וסגן ראש העיר מר יוסי הרוש.

כמו כן, כאן המקום להודות להנהלת הישיבה בלוד על התמיכה הרבה, ובפרט להרב המשגיח יוסף יצחק בוטמאן שיחי' והרב חיים זעליג אלטהויז שיחי' על כל ההעזרה וההכוונה במהלך כל ימי הקעמפ. אנו בטוחים שהדבר גרם נחת רוח רב לכ"ק  אדמו"ר נשי"ד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.