מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשס״ה 16.09.2005

פותחים תשס"ו – יותר מאוחדים, פחות רעבים

מה המשותף בין תושבי הערים: אשדוד, אשקלון, באר-שבע, בית-שאן, בית-שמש, ביתר-עלית, גבעת-עדה, דימונה, חדרה, יהוד, יקנעם, ירוחם, ירושלים , לוד, מועצה-אזורית לכיש, נשר, נתיבות, ערד, צפת, קרית-אתא, קרית-גת, קרית-טבעון, קרית-מלאכי, קרית-ספר, קרית-עקרון, רמלה ושדרות?בפרויקט ממוקד ורחב היקף – כמותו עוד לא נראה מעולם – מגיע ארגון החסד כולל חב"ד לביתם של 100,000 נפש, המשפחות העניות ביותר בישראל, ומוודא שגם עבורם תתחדש בע"ה שנה טובה ומתוקה. במהלך השבוע נארזו כמעט כל חבילות המזון הנדרשות לפרויקט הענק. הפעילות, שהחלה את דרכה באולם אריזה רחב מימדים התרחבה עד מהרה וכבשה שתי קומות מרווחות בפארק התעשייה של חברת "אפריקה ישראל" ברחובות.
פותחים תשס
צוות מפעלי הרווחה של כולל חב"ד אייש את המקום במשמרות סביב השעון, ומשאיות ענק נכנסו ויצאו, פורקות סחורה ומעמיסות אריזות מוכנות המיועדות למשפחות בכל רחבי הארץ. בסיועם של בתי-חב"ד, קרנות-חסד וארגוני-סיוע; ותוך שיתוף פעולה של מחלקות הרווחה בכל הערים הנ"ל – תחל בימים הקרובים החלוקה עצמה.

מלבד שתי ארגזים של מוצרים יבשים – בהם כל מוצרי היסוד הנדרשים להכנת ארוחות בימי החגים – תקבל כל משפחה גם ארגז של ירקות טריים ושובר לרכישת מוצרי בשר, עופות ודגים. 'סל' מיוחד הותאם לצרכיהן של משפחות חרדיות, וארגזים אלו יחולקו למשפחות אנ"ש ולמשפחות נזקקות תושבי השכונות החרדיות של ירושלים, קרית-מלאכי, צפת, בית-שמש, ביתר-עילית, וקרית ספר.

כולל חב"ד מגביר גם את פעילות הסיוע העיקרית שלו – וכמידי שנה יספק גם עתה מוצרי בשר ועופות למאות משפחות אנ"ש חסידי חב"ד. זאת, מלבד הענקת מיליוני שקלים לרווחת אנ"ש חסידי חב"ד שיוכלו לרכוש מזון וביגוד-חדש לחגים ברשתות וחנויות בכל ריכוזי חב"ד.

עוד נמסר כי פרויקט ההלבשה שבו פתח כולל חב"ד בערב פסח האחרון – יימשך, במסגרתו יוענקו מאות שוברים לקבלת סירטוק וכובע בחנויות איכותיות. השוברים יוענקו למשפחות שעדיין לא נהנו ממתנה זו השנה.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מחמם את הלב
י"ב אלול ה׳תשס״ה
אנשי כולל חב"ד תודה לכם על העזרה הרבה.
משמל לראות את עבודת הקדש שלכם
2.
ישר כוח!
י"ב אלול ה׳תשס״ה
המשיכו לעשות חיל .
אברך מאנ"ש
3.
אנו מרגישים פגועים !!!!
י"ד אלול ה׳תשס״ה
אנו - אנ"ש אופקים - מרגישים פגועים מאד, מפני שעיר שלנו, שרק לא מזמן היתה בכותרות במתן אחסנייה לאלפי - אלפי אנשים, אנ"ש ואחרים - ממשיכה לעזור ליושבי אוהלים בסביבה וגם לאוכלוסיית קשת יום - לא מופיעה ברשימת ארגון החסד כולל חב"ד !!!
אבקש לתקן את טעות המצערת !!!
תודה מראש !!!
אחד מהאנ"ש העוסק בנושא
4.
מה עם פליטי גוש-קטיף??
ט"ו אלול ה׳תשס״ה
ב"ניצן" יושבים פלטים רבים מובטלים ומחכים לעזרה.???
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.