שניאור דייטש | יום כ"ה אב ה׳תשפ״ב 22.08.2022

770 אלף דולר: המגבית לע"נ הרלוי"צ נחתמה בהצלחה

הסתיימה בהצלחה המגבית המיוחדת לע"נ רבי לוי יצחק שניאורסאהן ע"ה, אביו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, עם גיוס של למעלה מ-770 אלף דולר • שותפים מכל העולם נרתמו לחיזוק המהפכה היהודית שמשפיעה על רבבות יהודים באלמא אטא ובכל רחבי קזחסטן • אלפים משכו ברכות "בהרחבה" ביום ההילולא כ' מנחם אב: כמה תרמו, לכמה הגיעו ומתי ההגרלה?
770 אלף דולר: המגבית לע

הסתיימה בהצלחה גדולה המגבית השנתית של חב"ד בקזחסטן תחת הסלוגן "בהרחבה", לע"נ אביו של הרבי, הגאון, החסיד והמקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל שהוגלה לקזחסטן בעוון הפצת היהדות.

הרב ישעיה כהן,  רבה הראשי של קזחסטן מסכם את המבצע: "מרגש לראות איך אלפי תורמים מכל רחבי העולם התגייסו עבור יהודי קזחסטן,  מדינת גלותו של רבי לוי יצחק,  אביו של הרבי. אין לי ספק שהרבי רווה נחת שמגבית כ"ף אב לעילוי נשמת אביו,  הצליחה מעל המשוער. אני מודה לכל התורמים,  למתרימים שעבדו לילות כימים ולצוות המקצועי שניהל הכל ביד רמה.  אנחנו רואים בכל תורם שותף אמיתי למפעל השליחות שהחל לפני למעלה מ-78 שנה על ידי בעל ההילולא וממשיך היום על ידי צבא השלוחים. 

במדינת קזחסטן שבה בעבר חששו יהודים ללכת בגאון וודאי שפעילות כמו שיעור תורה, ברית מילה או תפילות ברוב עם היו מסוכנות כפשוטו, מתחוללת תקומה יהודית רבת עוצמה. שלוחי הרבי מפתחים את הפעילות ומאפשרים לכל אחד להתחבר לשורשיו ולחיות כיהודי מתוך שמחה. כראוי למדינה שהרבי "דאג לה אישית" במשך כל השנים.

הרב ישעיה כהן משתף: "כאשר שליח מסוים ביקש לקרוא למוסד שלו ע"ש רבי לוי יצחק וביקש את ברכתו של הרבי, הוא קיבל תשובה מופלאה: הרבי אמר לו שכדי שיוכל לקרוא כך למקום, על המוסד להתנהל בהרחבה כי 'אצל אבא הכל היה בהרחבה'. "כל שכן וקל וחומר", מוסיף בהתרגשות הרב כהן, "במקום שרבי לוי יצחק פעל בדמעות ופה מקום מנוחתו, מוטלת עלינו החובה להמשיך ולפעול בעוז ביתר שאת ובהרחבה!".

עשרה בתי חב"ד הפרושים ב-7 ערים ברחבי מדינת קזחסטן ובראשם בית חב"ד המרכזי הסמוך לציון הקדוש בעיר אלמא אטא. השנה, בזכות התורמים והשותפים הרבים נוכל להרחיב את הפעילות ולהמשיך ביתר עוז. אנחנו מחוייבים להגיע לכל נשמה יהודית בכל עיר וכפר נידח ולקרבה ליהדות.  והלוואי שבזכות האחדות הנפלאה נצעד יחד לקראת משיח צדקנו תיכף ומייד ממש".

שמותיהם של כלל השותפים הוזכרו לברכה על הציון הקדוש בעיצומו של יום ההילולא.

"אנו מודים מקרב לב לכלל השותפים על תרומתם הנדיבה. כל שקל שנתרם בקמפיין מדליק עוד שלהבת ומאיר עוד לב יהודי, וזכות זו תעמוד לתורמים ולזרעם בעזרת ה'. אנו רואים בחוש את ה'הרחבה' שמביאה איתה התרומה למוסדות של הרבי בקזחסטן ואשרי חלקם של המשתתפים במגבית" מסכם הרב ישעיה כהן, השליח הראשי בקזחסטן.

על הקמפיין ניצחו בהצלחה ברכה טורנהיים מחברת - Flowmotion והת' ישעיה אבא כהן.

אתר הקמפיין: Raisethon בראשות ר' שלוימי גרינוולד.

ערב רתימה, סרט קמפיין ושידור:  Flowmotion Studios

אתר המגבית פתוח לתרומות, עד לו' תשרי יום הסתלקותה של אשת חבר של בעל ההילולא הרבנית הצדקנית חנה ע"ה ואמו של הרבי המשלח.

שמות כל התורמים יוזכרו על הציון הקדוש של ר' לוי יצחק. 

ההגרלה על כרטיס טיסה זוגי לאוהל הקדוש באלמא אטא תיערך בעזרת השם ביום רביעי, כ"ח מנחם אב.


תודה מיוחדת לכל אתרי חב"ד ובפרט אתר חב"ד און ליין COL שדיווחו מהשטח, "ריזל אסטרטגיה וייעוץ תקשורתי", לר' מוישי פינסון, ר' שלוימי גרינוולד, לוי סודק, ינקי טייטלבאום, מנחם זיגלבוים, מנדי פרומר, מושקא הרשקופ, מירי פוגל, אידה נדבורה, מוטי וילהלם, שלמה כהן, הרב שמריהו בוטמן, רחל תומרקין, בוריס מנוילינקו, הרב אברהם צבי כהן, גיטי כהן, הת' מנדי כהן, אלקי מזרחי, לחברת Raisethon,  תומר רצבי, איתן חיון, Meruyert Bolgonbayeva, שמוליק פריימן, נחמי פריימן, שמוליק עמאר, יוסף בליזובסקי, יוסף אליאס, שרהלה; דבורי; שניאור - כהן, לצוות המתרימים המסור ולכל האחרים שסייעו וניצחו על המלאכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.