שניאור דייטש | יום כ"ד אב ה׳תשפ״ב 21.08.2022

'מלחמת התקשרות' בדיי קעמפ גן ישראל – קרית חב"ד צפת

בדיי קעמפ "גן ישראל – קרית חב"ד צפת" מסכמים שבועיים מלאים בתוכן חסידי ופעילויות מאתגרות • גולת הכותרת היתה "מלחמת התקשרות" ותכנית הלימודים התמקדה בנושא "דעם רבי'נס א סאלדאט" • החיילים השתתפו במפגש הקעמפים הגדול ןטיול לפארק המים "שפיים" • צפו בגלריה מסכמת של השבועיים האחרונים בקעמפ
'מלחמת התקשרות' בדיי קעמפ גן ישראל – קרית חב

בקרית חב"ד שבצפת נחתמו שבועיים של הנאה חסידית במסגרת דיי קעמפ "גן ישראל – קרית חב"ד צפת", שהתקיים עבור ילדי צפת. במהלך הקעמפ נהנו חיילי צבאות ה' הצעירים מתוכן חסידי עשיר, חומר לימודים מיוחד ומרתק, לצד מגוון פעילויות וטיולים מהנים, כולל פעילויות שבת ואחר הצהריים, ממש כמו בקעמפ אמיתי.

הצוות, שהורכב מקבוצת תלמידים מצויינת מסיימי שיעור ג' בישיבת תו"ת המרכזית בלוד, השקיע את כל כולו במסירות רבה והתוצאות ניכרו בשטח: התכניות היו מרתקות וחוויתיות, הילדים נהנו מכל רגע וההורים כולם מלאי שבח ותודה לצוות הנפלא.

תוכנית הלימודים התמקדה בנושא שנבחר – "דעם רבי'נס א סאלדאט", עליו הופקה חוברת לימודים מיוחדת לצד סט "רביעיות" שחולק לילדים במסגרת מבצע הלימודים. במפגשי הלימודים העמיקו החיילים הצעירים בדברי הרבי והפנימו שכל אחד הוא חייל בצבא ה', עליו מוטלת המשימה לנצח את חושך הגלות ולהביא את הגאולה השלימה. יחד עם זאת ניצלו החיילים את זמנם בשינון פרקי תניא בעל פה.

גולת הכותרת היתה "מלחמת התקשרות", בה חולקו החיילים לקבוצות "לימוד תורתו" ו"קיום הוראותיו", כאשר כל אחת מן הקבוצות נותנת דגש מיוחד על ענין מסויים שבו ועל ידו היא ההתקשרות לרבי – האחת על לימוד תורת הרבי, והשניה על קיום הוראותיו. החיילים משתי הקבוצות השקיעו בשינון פרקי תניא בעל פה. בסיומה של המלחמה יצאו החיילים מלאים בחוויות – ויותר מכך, מלאים בתוכן חסידי ובידע נוסף על אופני ההתקשרות לרבי.

כמו כן השתתפו החיילים במפגש הקעמפים הגדול שהתקיים לקראת כ' אב, יום ההילולא של הרה"ק וכו' רבי לוי יצחק, אביו של הרבי, ונהנו לאחר מכן מטיול לפארק המים "שפיים".

הקעמפ פועל במסגרת מחנות הקיץ שע"י אגודת קרית חב"ד צפת, בניהולו של שליח הרבי הרב חיים קפלן, ובניהולם המסור של התמימים אהרון יצחק רוזנברג ושמואל גרינברג.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.