COL | יום כ"ג אב ה׳תשפ״ב 20.08.2022

בו-זמנית: סדר ניגונים בציון רלוי"צ בקזחסטן ובסמוך לאוהל הרבי

בהשתתפות רבנים ומשפיעים ערכו ר' דוד רוגצקי וחברי קהילת 'בית שמואל' התוועדות כ' אב בסמוך לאוהל הרבי בניו יורק בשידור ישיר מהאוהל הקדוש של אב הרבי - הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל - באלמא אטא | בהתוועדות המיוחדת נכחו עם מעל 100 חסידים מניו-יורק שהיו אמורים לטוס לאלמא אטא ובשל תקלה טכנית נאלצו להישאר בארה"ב
בו-זמנית: סדר ניגונים בציון רלוי

בהשתתפות רבנים ומשפיעים ערכו ר' דוד רוגצקי וחברי קהילת 'בית שמואל' התוועדות כ' אב בסמוך לאוהל הרבי בניו יורק בשידור ישיר מהאוהל הקדוש של אב הרבי - הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל - באלמא אטא. בהתוועדות המיוחדת נכחו עם מעל 100 חסידים מניו-יורק שהיו אמורים לטוס לאלמא אטא ובשל תקלה טכנית נאלצו להישאר בארה"ב.

"אנחנו תכננו ולקדוש ברוך הוא היו תכניות אחרות", כתבו בכאב מארגני הצ'ארטר והזמינו את כל מי שקנו כרטיסים או תכננו לטוס - להתוועדות כ' אב שנערכה כאמור בסמיכות לאוהל הק'.

חברת Flowmotion נרתמה למשימה ותוך שעות אורגן שידור מקביל מאוהל לאוהל. 

ר' דוד רוגצקי נאם בדמעות וקרא לאחדות בעם ישראל. הוא ביקש מהנוכחים והצופים להתגייס למגבית למוסדות בקזחסטן, ולכל מי שיכול לעזור לשלוחים העובדים במסירות נפש, שיעזור.

הרב משה פינסון, יו"ר 'בית שמואל' ביקש גם הוא מאנ"ש בכל העולם להשתתף במגבית כ' אב בהרחבה - כפי שהרבי ביקש, שדברים הקשורים לאביו יהיו בהרחבה!

באופן ספונטני,  ר' דוד רוגצקי ביקש לערוך את סדר הניגונים יחד עם הרבנים השלוחים והאורחים הרבים באלמא אטא. 

"אתם בריחוק מקום אבל פה, יחד איתנו" אמר הרב ישעיה כהן, השליח הראשי ורבה של קזחסטן. "היו שותפים עימנו בעיקר ענינו של בעל ההילולא שזה הפצת היהדות". 

בסיום דבריו נכנס צוות הצילום יחד איתו לקודש פנימה ובהתרגשות ודמעות ניגנו את סדר הניגונים. היו אלו רגעים מרוממי נפש למראה החסידים משני צידי הגלובוס המנגנים יחד את ניגוני הרביים באחדות של ממש.

לאחר מכן, ר' דוד רוגצקי ביקש מהנוכחים למסור במקום שמות לישועה וברכה, והללו ביקשו בריאות, שידוך והצלחה, כשהרב כהן מזכיר את שמותיהם על הציון.

מרגש: ניגון רבי לוי יצחק מאוהל לאוהל! חברי הצ'ארטר שלא יצא אל הדרך מניו יורק הופתעו כאשר בשיאה של התוועדות כ מנחם אב בסמוך לאוהל הק' של הרבי הצטרף אליהם הרב ישעיה כהן מהאוהל אבי הרבי באלמא אטא. צפו>>

טלו חלק באחזקת המוסדות>>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.