שניאור דייטש | יום כ"ב אב ה׳תשפ״ב 19.08.2022

גן ישראל נתיבות: לראשונה בחייהם, החיילים כתבו לרבי

חיילי גן ישראל נתיבות, שרובם לא מבתים חב"דיים, הגיעו לביקור מרגש בבית אגודת חסידי חב"ד ב-770 • רבים מהחיילים כתבו ברצינות רבה ובאריכות, כשתמונה אישית של הרבי ניצבת לצד כל חייל. וכך, חשו את עצמם עומדים ממש אל מול פני הקודש • צפו בגלריית סיכום משבוע מלא פעילות
גן ישראל נתיבות: לראשונה בחייהם, החיילים כתבו לרבי
צילום: יוסי קורנט

סיכום שבועי מפעילות גן ישראל בעיר נתיבות

ביום שלישי י”ט מנחם אב, לאחרי תפילת שחרית ומפגשי הלימודים, יצא הקעמפ לטיול ארוך ומיוחד המשלב הנאה גשמית ורוחנית. תחילה השתתפו באטרקציה חוויתית של מקפצות וטרמפולינות של רשת ”טו ג’אמפ” בסניף מודיעין. 

משם המשיך הקעמפ ישירות לבית אגודת חסידי חב”ד אהלי יוסף יצחק - 770 - אשר בכפר חב”ד. החיילים נעמדו למסדר מרשים במיוחד בו עלו החיילים בדרגות בהתאם להשקעתם במבצע הלימודים והשינון בעל פה.

בכניסתם ל770 התיישבו החיילים בזאל, והיות שרובם הגדול אינם מבתים חב”דיים, קיבלו החיילים רקע והסבר על המקום המיוחד בו הם נמצאים. לאחר נתינת צדקה והסבר קצר, התיישבו החיילים לכתוב מכתב אישי לרבי ובו הם אמרו תודה, כתבו החלטות טובות, וביקשו בקשות.

מחזה מרגש במיוחד לראות כ 120 חיילים שרק בימים אלה זכו לראשונה להשתתף בקעמפ של ליובאוויטש, וזה עתה שמעו על הרבי ושהוא הוא העומד בראש. רבים מהחיילים כתבו ברצינות רבה ובאריכות, כשתמונה אישית של הרבי ניצבת לצד כל חייל. וכך, חשו את עצמם עומדים ממש אל מול פני הקודש.

החיילים נכנסו אל חדרו הק’ של הרבי שנפתח במיוחד לשם כך, שם אמרו החיילים את פרקו של הרבי בתהלים - קכ”א.

המארגנים: "כאן המקום לומר תודה לאלו שדאגו לסדר את כל השהות של הקעמפ שלנו ב770, ובראשם לרב מנחם לאטר."

לאחר מכן נסעו לפארק פרס בחולון, לארוחת צהריים ופעילות מאתגרת.

ביום רביעי כ’ מנחם אב - יום הילולת הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זי”ע אביו של כ”ק אדמו”ר - היום הוקדש לפעילות ייחודית בשיתוף פעולה של קציני הלימודים והמרכזים, בפעילות למדו החיילים על חייו ופועלו של רבי לוי יצחק, וצברו נקודות לעליה בדרגות.

התקיימה פעילות ’קעמפאקשן’ מצחיקה ומפתיעה.

בשונה מהרגיל, חלקו הראשון של היום נגמר בשעת צהריים מוקדמת, ולאחרי הפסקה של 3 שעות חזרו הילדים לשטח הקעמפ - להצגת צוות מושקעת.

עם דמדומי חמה החלה ההצגה, הנושאת בתוכה מסר מרכזי שנלמד השנה בקעמפ: קבלת עול.

ההצגה המרתקת והמושקעת סחפה את החיילים ולקחה אותם היישר לממלכה הרחוקה של הסולטן, ולאחרי עלילת שווא של הווזיר שונא ישראל האמת יצאה לאור בזכות ציות ועמידה איתנה, למרות הקשיים, בהוראה שניתנה. בזכות קבלת העול

הורים שהצטרפו ובאו להצגה יצאו מופתעים גם הם, למראה ההשקעה והמסר הברור שבהצגה. וכך, גם ההורים יצאו מוארים באור של הקעמפ הייחודי

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.