מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשפ״ב 17.08.2022

120 חיילים בקעמפ 'גן ישראל' נתיבות: תיעוד סוחף מהפתיחה

היום השני של הקעמפ נפתח במסדר עוצמתי תוך שירת ההמנון ואמירת 12 הפסוקים ודגל הקעמפ הונף בהצדעה. לאחר המסדר התפללו החיילים בצוותא את תפילת שחרית הראשונה בקעמפ. האווירה המיוחדת של תפילה בסגנון של הקעמפ שאפפה את החיילים הורגשה היטב בחלל האוויר
120 חיילים בקעמפ 'גן ישראל' נתיבות: תיעוד סוחף מהפתיחה
צילום : יוסי קורנט

בפעם השישית: ביום ראשון י"ז מנחם אב נפתח בסערה קעמפ גן ישראל נתיבות - הקעמפ היחיד מסוגו המיועד לילדי הציבור החרדי מכלל תלמודי התורה בעיר.

עם הגעת הילדים, עברו שרשרת חיול חוויתית והתוודעו לראשונה לעולם המושגים של 'קעמפ גן ישראל'. השנה נבחר במיוחד לנושא הקעמפ העניין של "צבאות ה'". על כך לומדים החיילים במפגשי הלימודים וסביב נושא זה מתקיים מבצע הלימודים שמצליח מאוד, בו החיילים עולים בדרגות.

כבר ביום הראשון, לאחרי היכרות ופעילות שטח מאתגרת, יצא הקעמפ המונה כ 160 חיילים ואנשי צוות לטיול מהנה בעיר באר שבע. שם שיחקו באטרקציה מיוחדת של 'פיינטבול מים', ומשם המשיכו לפארק תנועות הנוער לפעילות גיבוש קבוצתית. שם אכלו החילים 'על האש'.

בסיום כל יום, במסדר היציאה, מכריזים קציני הלימודים על שמות החיילים שעלו בדרגה ומעניקים להם בנוחכות כולם את הדרגה החדשה אליה הגיעו. עם דרגות אלו, החיילים זכאים לקבל בקיוסק דברים בשוי המתאים לדרגה אליה הגיע. 

היום השני של הקעמפ נפתח במסדר עוצמתי תוך שירת ההמנון ואמירת 12 הפסוקים ודגל הקעמפ הונף בהצדעה. לאחר המסדר התפללו החיילים בצוותא את תפילת שחרית הראשונה בקעמפ. האווירה המיוחדת של תפילה בסגנון של הקעמפ שאפפה את החיילים הורגשה היטב בחלל האוויר.

לאחרי מפגשי הלימודים בהם למדו על הנושא של צבאות ה' מתוך החוברת המושקעת והמרתקת, יצאו החיילים לפעילות שטח חוויתית בה כל סיירת צברה נקודות בהם יכלו להשתתף במכירה הפומבית המעניינת במיוחד שהיתה לאחר מכן.

הקעמפ מתנהל במסירות והשקעה יוצאת דופן על ידי צוות נפלא של תמימים מישיבה גדולה תות"ל קרית גת. הצוות מקבל כל הזמן תגובות נלהבות מההורים שלא ציפו עד כמה הקעמפ מעניק לילדיהם אושר גשמי ורוחני.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
הקעמפ היחיד מסוגו בארץ
כ"ב אב ה׳תשפ״ב
כל הכבוד למדריכים המסורים!
ניכרת ההשקעה והמסירות בכל תמונה
עלו והצליחו!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.