מערכת COL | יום כ' אב ה׳תשפ״ב 17.08.2022

כשילדי 'גן־ישראל ארץ הקודש' ניסו לכתוב 'חזרה' ופגשו הורים

לימודים, תפילות וארוחות, הכל נשמע רגיל, אך ממש לא כזה, ערב "שבת קעמפ שמחת תורה" - יום חווייתי נוסף בגן ישראל ארץ הקודש • תכנית "החוזרים" המסורתית בה כתבו חיילי הקעמפ "חזרה" כמיטב יכולתם, ו"פנים חדשות" שהגיעו מקרוב ומרחוק כדי לפגוש את ילדיהם, הכנות לשבת ומסדר ערב שבת חגיגי ומרומם • השבת ננעלה בסדר ניגונים וסיפורים מרתקים על מדשאות הקריה ולאחר מכן תכנית הערב המסורתית • גלריה חגיגית
כשילדי 'גן־ישראל ארץ הקודש' ניסו לכתוב 'חזרה' ופגשו הורים
צילום: שניאור פרידמן

גם לאחר יומיים של מחלמה עיקשת ומתישה סדר היום הגדוש בקעמפ נמשך ביתר שאת. למחרת המלחמה השכימו החיילים לתפילות, לימודים וארוחות בטעם והאווירה המיוחדים של 'גן ישראל' ולאחר מכן השתתפו בתכנית 'החוזרים', התכנית המסורתית בה כותבים חיילי הקעמפ 'חזרה' משלהם לשיחה של הרבי אותה לומדים יחד ורואים בוידאו. מאות חיילים השקיעו חשבה, זמן וכוחות רבים וכתבו חזרות מדויקות במיוחד על שיחת י"ב תמוז תשד"מ המפורסמת בענין החורבן המתמשך של בית המקדש.

במשך היום הציפו את הקרי' הורים רבים שהגיעו מרחוק ומקרוב על מת לפגוש את ילדיהם ולהבחין מקרוב ב'מענדי החדש' המתפתח בקעמפ לטובה ולברכה. ואת השדרה המרכזית מילאו חיילים בדרכם לטבילת ערב שבת במקוה המקומי.

עם דמודומי חמה, התקבצו החיילים למסדר ערב שבת חגיגי, לאחר שקיבל כל חייל כיפה ובה רקום סמל הקעמפ, ובמסדר נפתחה בסערה 'שבת 120 שנה'. במשך השבת התפללו החיילים בחיות מיוחדת ובלתי רגילה, ניגנו והתוועדו בסעודות השבת והשתתפו במשחקים מיוחדים כשהתכנית כולה נעה סביב נושא השבת - שנת ה-120 להולדת הרבי.

השבת ננעלה בסדר ניגונים מרגש על מדשאות הקריה, ולאחריו עלו החיילים להתפלל מעריב ולערוך הבדלה. לאחר סעודת 'מלוה מלכה' ניגשו החיילים לרחבת ה'עמדו הכן כולכם' לאירוע ההיתולי המרכזי של הקעמפ.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.