מנדי ברגר | יום כ' אב ה׳תשפ״ב 17.08.2022

מזניחה את הרוגי התאונות: תכנית הפקחים של מירב מיכאלי

שרת התחבורה מירב מיכאלי הציגה "תכנית למאבק בהדרת נשים בתחבורה ציבורית" - וגררה זעם • עיתונאית: "הפרדה מגדרית באוטובוסים בבני ברק? לזה מקצים אנרגיה, תקציב ומשאבים יקרים מפז? כשניתוק פוגש פטרונות" • סמוטריץ: "שרה כושלת שמפגינה חוסר אונים. עוסקת רק בפופוליזם זול"  
מזניחה את הרוגי התאונות: תכנית הפקחים של מירב מיכאלי
צילום: חדשות12

שרת התחבורה מרב מיכאלי מפתיעה שוב – והפעם עם "תוכנית למאבק בהדרת נשים בתחבורה ציבורית".

על פי התכנית, חמישה עד עשרה פקחים סמויים מטעם משרד התחבורה ייסעו בכל יום בתחבורה הציבורית בערים ירושלים, בית שמש ובני ברק, וינסו לאתר מקרים של הדרת נשים באוטובוסים. כל פקח או פקחית יפקחו על 20 קווים שהוגדרו כ”מועדים להדרה”.

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מתח ביקורת על מיכאלי ותוכניתה: “שרה כושלת שמפגינה חוסר אונים מוחלט מול פקקים (סליחה, פקקות…) בכבישים, בתחבורה הציבורית, בנמלים ובשדה התעופה, ועוסקת רק בפופוליזם זול. נחליף אותה אחרי הבחירות בעזרת השם ונטפל בבעיות האמיתיות שמטרידות את אזרחי ישראל”.

אבישי גרינצייג, הפרשן המשפטי של גלובס הגיב בטוויטר: “אין ספק שהסוגיה הכי בוערת ואקוטית בתחום התחבורה הציבורית כרגע היא סוגיית ההפרדה המגדרית בתחבורה הציבורית בבני ברק. יישר כוח עצום”.

עיתונאית מקור ראשון דנה בצלאל תקפה: “52% מהאחראים לתאונות הדרכים הקטלניות הם נהגים ערבים. פי שניים הרוגים ערבים מחלקם באוכלוסייה. ובזה מירב מיכאלי החליטה לטפל? הפרדה מגדרית באוטובוסים בבני ברק? לזה מקצים זמן, אנרגיה, תקציב ומשאבים יקרים מפז? כשניתוק פוגש פטרונות”.

ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך: “מלחמה בהדרת נשים בתחבורה ציבורית? קודם ודאי, שרת התחבורה, שקווי האוטובוס מגיעים ועומדים בזמנים ואחר דברי על נושאים אחרים. בכל רגע נתון אלפי תושבים שלי, חילונים ודתיים, מבוגרים וצעירים, סטודנטים ופנסיונרים, עומדים בתחנות בימי חמה ובימי גשם ומחכים לקווי אוטובוסים שלא מגיעים. מצער אותי הניסיון לעשות קמפיין על גבו של הסטודנט שלא מגיעה ללימודים או על גבה של קשישה לא מגיעה לרופא”.

איוב קרא צייץ בתגובה: “הנושא הבוער ביותר לטפל בו. יישר כח מרב! לא 13 הרוגים ביממה, לא אוטובוסים שלא עוצרים בתחנות ולא הכפלת מחירי התחבורה הציבורית, הכי בוער זה ההדרה והתמרורות”.

גם גולשים רבים הצטרפו לביקורת.

אחד הגולשים כתב: “שבועות שתחום התחבורה בוער, תאונות הדרכים משתוללות וההלוויות לא נגמרות. ועד שאת נוקטת פעולה כשרה האחראית על התחבורה, את מנצלת את תפקידך לקמפיין בחירות נוטף שנאה נגד הציבור החרדי?! אני יודע שיש פער ערכי עצום ביני כימני אלייך כפוליטקאית מהשמאל, אבל זה כבר באמת שפל חדש”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.