| יום כ' אב ה׳תשפ״ב 17.08.2022

השליחה בקזחסטן: ההצלחה שלנו היא הנצחון של ר' לוי יצחק

השליחה בקזחסטאן הגב' לאה כהן במכתב מרגש לרגל כ' מנ"א יום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זי"ע: "בכל פעם שאומרים את השם "רבי לוי יצחק" העיניים שלי מתמלאות בדמעות. דמעות על מסירות הנפש של רבי לוי יצחק הצדיק מול הקומוניזם הארור. כשרואים את המוסדות הרבים שהתפתחו כאן בקצב מסחרר ואת אלפי אלפי היהודים שמגיעים לבתי חב"ד הפזורים בשבע ערים ברחבי מדינת הענק הזו רואים מי ניצח!"
השליחה בקזחסטן: ההצלחה שלנו היא הנצחון של ר' לוי יצחק

השליחה בקזחסטן במכתב מרגש: "התגייסו למעננו. ההצלחה שלנו היא הנצחון של ר' לוי יצחק!"

שלום וברכה
מאלמא אטא.

היום כ' מנחם-אב חל יום ההילולא של רבי לוי יצחק, אביו של הרבי נשיא דורנו. רבי לוי יצחק חי כמה שנים כאן בקזחסטן בגלות ולמרות הקושי והייסורים הקשים עזר להפריח פה ככל יכולתו את השממה היהודית. 

לא יאומן, אבל בזכות החרישה והזריעה שלו אנו קוצרים פה יהדות בענק. היום מגיעה לכאן המשפחה ה-13! חוזרת שוב ה-13! של שלוחים והפעילות האדירה פה לא נגמרת לרגע. 
לא קל לחיות בקזחסטן אבל כשקשה אנחנו הולכים לציונו של רבי לוי יצחק, אבא של המשלח ומבקשים ממנו שיעתיר בעדנו. ותמיד אנחנו רואים ניסים מעל הטבע.

בכל פעם שאומרים את השם "רבי לוי יצחק" העיניים שלי מתמלאות בדמעות. דמעות על מסירות הנפש של רבי לוי יצחק הצדיק מול הקומוניזם הארור. כשרואים את המוסדות הרבים שהתפתחו כאן בקצב מסחרר ואת אלפי אלפי היהודים שמגיעים לבתי חב"ד הפזורים בשבע ערים ברחבי מדינת הענק הזו רואים מי ניצח!

הפעילות מחזיקה בזכות ריבוי התומכים, אין דומה שולחן שעומד על 4 רגליים לשולחן עם אלף רגליים. כל תרומה היא רגל שמייצבת את מפעל השליחות הענק. 

עם תרומה אחת הופכים להיות שותפים למטרות צדקה רבים בכל מעגל החיים היהודי, אבל בעיקר זוכים להיות שותפים בפעילות לכבוד הרבי ולכבוד אביו. כל שקל לצדקה כאן, הוא שקל שמנצח את הקומוניזם ועוזר להשקעה של רבי לוי יצחק בקזחסטן להמשיך הלאה. הוא שקל של נצחון היהדות על מבקשי רעתה. תתגייסו לעזרתנו - כי זה הנצחון של רבי לוי"צ על הקומוניסטים ימ"ש.

זכות היא לי להציע לך  לחזק את השותפות שלך בפעילות הענפה לנחת רוח הרבי, אם זה  בתרומה האישית, או בהעברת ההודעה לעוד יהודי.

היום זו הזדמנות אדירה, היום שהרבי ביקש לעשות לעילוי נשמתו של אביו, בלימוד תורתו ובנתינת צדקה לזכותו. הרבי אף מבטיח ברכות עד חמש מאות פעמים ככה!!!

זו הזדמנות מאד נדירה.
כל מי שיהיה שותף בפעילות הזו, שמותיו ושמות יקיריו יוזכרו היום על הציון הקדוש של רבי לוי יצחק, ורבים רבים כבר נושעו בזכות זה בכל המצטרך!
בילדים, בבריאות, בשלום בית, בפרנסה בהרחבה, בנחת, במנוחה, בזיווגים ובכל מה שתצטרכו!
לצורך הקראת כל השמות היום, יש משמרות באוהל להזכיר את שמות כל התורמים!

אני שמחה שיש לי אפשרות היום לכתוב לכן.

להעברת שמות לברכה ולתרומות: >>לחץ כאן<<

שלכן בידידות,
לאה כהן
אלמא אטא
קזחסטאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.